Ik heb telefonisch een maandelijks opzegbaar abonnement afgesproken. Bij een poging om over te stappen naar een andere provider kreeg ik te lezen dat dat niet mogelijk is, omdat ik een abonnement heb van 2jaar.
Zou u terug willen luisteren naar het bandje en zonder gedoe mijn abonnement willen stopzetten? Ik hoef niet eens nummerbehoud als ik maar weg kan bij tele2 zonder dat ik verdere stappen hoef te zetten.
Alvast bedankt voor de medewerking
Beste antwoord door eric
Je hebt na de bestelling een bevestiging gekregen waarin de looptijd en de kosten stonden vermeld. Ook werd daarin aangegeven dat je nog 14 dagen had om de overeenkomst kostenloos te annuleren. Is dat niet opgevallen?
Een 2 jarig abonnement is per maand 1 euro goedkoper dan een maandelijks opzegbaar, is dat je ook niet opgevallen?
Bekijk origineel bericht
Een 2 jarig abonnement is per maand 1 euro goedkoper dan een maandelijks opzegbaar, is dat je ook niet opgevallen?