beantwoord

ik wil graag mijn abonnement opzeggen (en snel)

• 6 februari 2018
  • 36 reacties
  • 6256 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

36 reacties

Reputatie 5
Badge
@doemaarniet, heb je inmiddels contact gehad met de afdeling Verkoop/Opzeggen?
Bedankt voor de interesse

Ik heb de klantenservice gebeld.
2 x doorverbonden tot ik de juiste persoon aan de lijn had.
Zij geeft het door aan weer iemand anders en degene moet het bandje opzoeken en beluisteren.
Daarna krijg ik een mail met informatie waar ik mijn vervolgstappen op kan baseren.

De eerste medewerker zei dat dit allemaal tot 3 weken kon duren. De laatste die ik sprak gaf aan dat het veel sneller gaat.

Ik hoop dat de laatste gelijk heeft
Reputatie 5
Badge
Bedankt voor de interesse

Ik heb de klantenservice gebeld.
2 x doorverbonden tot ik de juiste persoon aan de lijn had.
Zij geeft het door aan weer iemand anders en degene moet het bandje opzoeken en beluisteren.
Daarna krijg ik een mail met informatie waar ik mijn vervolgstappen op kan baseren.

De eerste medewerker zei dat dit allemaal tot 3 weken kon duren. De laatste die ik sprak gaf aan dat het veel sneller gaat.

Ik hoop dat de laatste gelijk heeft

Hou ons op de hoogte!
Ben benieuwd.
We zijn 2 weken verder en ik heb nog niets vernomen..

Hoe moeilijk kan het zijn..
Ik wacht nog steeds..
Ok, dat schiet nog niet op dan. Maar als er daadwerkelijk in de geluidsopname uitkomt dat er gesproken is over dat je maandelijks opzegbaar wou. Dan neem ik wel aan dat je geen 2 jaar hoeft op te draaien voor de fout van een medewerker.
Ik zou wel adviseren om voortaan gewoon zelf via andere pagina's zoals mobiel.nl en belsimpel. zelf een abbonement met telefoon samen te stellen. Dan regel je het zelf en de telefoons zijn daar goedkoper.
Reputatie 6
Badge +1
Ja ook voor verlengingen of nummerbehoud. Sommigen denken dat ze alleen bij Tele2 terecht kunnen. Eigenlijk zouden telco's geen telefoons moeten verkopen. Schoenlapper blijf bij je leest
Ik heb vandaag een mail ontvangen van tele2 dat mijn abonnement nu gewoon maandelijks opzegbaar is zoals afgesproken.
Dit zie ik nog niet terug in de app, maar ik ga ervan uit dat ik daar niet op hoef te wachten om te kunnen vertrekken bij tele2...
Ik heb vandaag een mail ontvangen van tele2 dat mijn abonnement nu gewoon maandelijks opzegbaar is zoals afgesproken.
Dit zie ik nog niet terug in de app, maar ik ga ervan uit dat ik daar niet op hoef te wachten om te kunnen vertrekken bij tele2...

Nee als dat in de mail staat kun je per maand opzeggen. Doe dat telefonisch 020-754 4444
Houd wel rekening met 1maand opzegtermijn ...
Reputatie 5
Badge
@doemaarniet, top dat je contact is aangepast naar de maandelijks opzegbare variant. Je hebt nu inderdaad de mogelijkheid om het contact met in acht neming van een maandopzegtermijn op te zeggen.
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen