ik onvang geen sms code

  • 7 January 2021
  • 3 reacties
  • 179 x bekeken

meestal werkt het  en krijg je het leuke sms van je data is bijna op ( je hebt 80% verbuikt)

maar zoals vandaag als je een spel aan het downloaden ben en je voor de 10de keer een 1GB aanvuller hebt  activeerd dan krijg ik geen smsjes meer of komen die pas binnen als het op is en via de sms activeren doet niet meer en hele hoop drama 

 

gebeurd vaak als je grote bestanden moet downloaden  en in algemeen de smsjes van tele 2 zijn erg traag  laat staan een 1 gb activeren  

 

wel fijn dat nu tele 2 app prima doet als je bundel op is maar als je aan het downlaoden bent of netflix kijkt en je geen smsje meer krijgt waardoor je serie ineens stopt en meestal als het stopt duurt het een hele poos voordat je serrie weer geladen dus moet nu elke keer opnieuw de serie aan zetten 

 

is dit een algemeen probleem ? 

 

  • plus vaak als het helemaal op is en je weer 1gb activeerd doet het internet niet krijg je 5min later melding van dat ik moet aanmelde via tele 2 maar dat doet het niet dus moet ik handmaatig mijn 4g overzetten naar 3g en dan weer terug en dan doet ie het weer

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7

Dat waren precies de klachten die opgelost zouden moeten zijn. Heb je het toestel recent opnieuw opgestart?

Problemen met aanvullen zijn juist recent opgelost, speelt dit probleem vandaag nog steeds? Aanvullen via sms is overigens nog steeds mogelijk, maar pas na 80% verbruik van de huidige bundel.

 

 

het probleem speelt nog steeds helaas 

maar mijn probleem meer is dat ik helemaal geen smsjes meer krijg van tele 2 als me data op is

en als ik via sms probeer aan te vullen doet het het niet

 

2de ding is dat als ik mijn data op is en ik via de app de 1 GB aanvullers ge activeert heb mijn internet er mee ophoud en een melding krijg van mijn telefoon dat ik moet aanmelden op tele 2 

wat niet doet omdat mijn internet er mee ophoud 

 

waardoor ik nu handmatig de netwerk verbinding op 3g moet zetten en dan weer naar 4g 

en dan doet het internet het weer tot je weer door de 1GB heen bent en moet je het zelfde gebeuren herhalen

 

Reputatie 7

Problemen met aanvullen zijn juist recent opgelost, speelt dit probleem vandaag nog steeds? Aanvullen via sms is overigens nog steeds mogelijk, maar pas na 80% verbruik van de huidige bundel.