Kan simkaart niet activeren omdat nummer niet word herkent
Hi,
Heb jij deze stappen al geprobeerd? https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/simkaart-activeren/
Bel met een andere telefoon even de klantenservice dan activeren zij je simkaart meteen.
Hey
Welkom op de Community!
We gaan je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart. Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk gebruik maken van jouw abonnement!
Via de link die
Ik hoor graag of dat gelukt is! Mocht jouw simkaart nog niet geactiveerd zijn dan doe ik dat meteen voor jou!
Gaat het om een nieuw abonnement of om een verlenging / vervangende simkaart?
Graag ontvang ik een privébericht met de volgende gegevens :
- Naam
- Adres
- Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
- Geboortedatum
- 06 nummer
Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan duik ik er meteen voor je in!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.