Ik kan niet meer gebeld worden.

  • 8 July 2021
  • 7 reacties
  • 1233 x bekeken

Goededag, ik kan sinds afgelopen donderdag niet meer gebeld worden. Ik heb wel 4g, wifi verbinding, kan smsen en kan zelf bellen maar als anderen mij willen bellen krijgen ze dat het nunmer niet beschikbaar is (mensen die in mijn contacten staan - of onbekende nummers maakt geen verschil). Ik heb mijn telefoon uitgezet, simkaart eruit gehaald en instellingen laten checken bij de mediamarkt maar ik kan het probleem niet vinden. Kunnen jullie mij helpen? 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7

Kan je zelf nog wel bellen? En kan je jezelf en anderen een sms sturen en ontvangen?

Kan je zelf nog wel bellen? En kan je jezelf en anderen een sms sturen en ontvangen?

Hi, jazeker. Ik kan iedereen en alles nog bellen en sms-en gaat ook (ontvangen en verzenden). Ik kan dus alleen niet gebeld worden. 

Reputatie 7
Badge +8

Bel ff de helpdesk 1200 of 0207544444!

Heb je meteen de technici aan de lijn. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, heb je inmiddels contact gehad met mijn collega’s van de klantenservice? Als ik je hier nog bij kan helpen, hoor ik het graag! :smile:

Reputatie 7
Badge +8

@Marciano van Tele2 ,

Wat.is dit hierboven? Reclame of spam? 

Reputatie 7
Badge +12

@Marciano van Tele2 ,

Wat.is dit hierboven? Reclame of spam? 

Hey @theocoppes daar lijkt het wel op. Thanks voor je snelle oplettendheid. Ik heb het account verwijderd. :smile:

Reputatie 7

Is nummerbehoud voor deze klant wel al uitgevoerd?