beantwoord

Ik kan niet gebeld worden en kan geen smsjes ontvangen

• 22 februari 2016
  • 6 reacties
  • 389 x bekeken

Ik heb sinds 17 februari een tele2 mobiel abonnement en kan niet gebeld worden en ontvang alleen sms'jes van iemand met een gewone telefoon.
Heel raar maar waar. Als iemand mij een sms stuurt met smart of Iphone komt hij niet bij mij aan.
Als iemand mij probeert te bellen wordt er gezegd dat het nummer niet klopt.
Ik heb een Blackberry Curve 9320.

Kan iemand mij misschien helpen.......
.
Ik heb al alle bestaande berichten verwijderd op de telefoon en de simkaart is nieuw en daar staat nog geen bericht op.
Ook de instellingen (berichten centrale) op mijn Blackberry staan goed.
Ik had voorheen een prepaid kaart en alles werkte perfect.

Hopelijk weet iemand wat de oorzaak kan zijn.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Cypher 22 februari 2016, 22:46

Heb je de mogelijkheid om de SIM van Tele2 in een andere Smartphone uit te proberen, hetzelfde effect in een andere Smartphone dan zal het aan de SIM/verbinding met Tele2 liggen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4
hoi Divers,
Ik sluit je topic want je bent niet meer terug gekomen.
Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken. :)
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Divers,
Ik heb niks meer van je gehoord. Wat is er uit de simwissel gekomen?
Heb je mijn hulp nog nodig of is het allemaal opgelost? Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Divers,
Wat is er uit de simwissel gekomen? Ik ben benieuwd!

@Koos1964: Zou je misschien een eigen topic willen starten? Dan help ik of een van mijn collega's je daar graag verder. :)

Groetjes Kiko
Hallo,

Ik heb recent dezelfde klachten. Verstuur Sms-berichten die niet of pas na halve dag aankomen.

Met regelmaat worden eerst berichtjes niet verstuurd omdat "de service niet beschikbaar is", op dat moment ben ik dus ook niet bereikbaar per telefoon.

Over het algemeen slecht bereik op plekken waar ik vaak ben of kom (Drenthe/Texel).
Recent tijdens "maand leegtrekken van het internet met 4G-netwerk" weinig tot geen 4G ontdekt.
Sporadisch 3G, meestal nog minder ......

Komende maanden loopt abonnement af met Tele2..... zal geen verlenging worden n.a.v. de geleverde prestaties.....
Heb je de mogelijkheid om de SIM van Tele2 in een andere Smartphone uit te proberen, hetzelfde effect in een andere Smartphone dan zal het aan de SIM/verbinding met Tele2 liggen.

Ik ga het morgen proberen. Bedankt.
Reputatie 7
Badge +5