beantwoord

Ik kan niet bij mijn factuur komen

  • 21 februari 2016
  • 4 reacties
  • 143 x bekeken

Ik kan niet bij mijn factuur komen
icon

Beste antwoord door Raaf12 21 februari 2016, 17:45

Het minste is toch wel even melden wat er dan gebeurd. Ik noem maar wat. Blijft de pagina blank, krijg je een 404 error. Ect. hoe meer output je zelf geeft hoe beter je wordt geholpen.
https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/4G/home.html#/mijn-facturen/latest
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Het minste is toch wel even melden wat er dan gebeurd. Ik noem maar wat. Blijft de pagina blank, krijg je een 404 error. Ect. hoe meer output je zelf geeft hoe beter je wordt geholpen.
https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/4G/home.html#/mijn-facturen/latest
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Metmijopreis,
En waar gaat de reis heen als ik met je mee ga 😉

Zoals Raaf12 zegt, hebben we iets meer info nodig over je situatie. Je kunt in je MijnTele2 omgeving de facturen inzien. Wat gebeurt er bij jou als je het probeert in te zien? Krijg je een foutmelding en zo ja wat voor melding?
En heb je dit zowel in de app als via de site? En heb je het in meerdere browsers geprobeerd?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Metmijopreis,
Is het nog gelukt om je factuur in te zien via je MijnTele2 omgeving? Ik hoor het graag van je, want als het niet is gelukt help ik je heel graag verder.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Metmijopreis,
Ik sluit je topic omdat ik niks meer van je gehoord heb. Als je toch nog een vraag hebt over je factuur kun je gewoon opnieuw een topic openen.
Groetjes Kiko