ik kan niet bellen of internetten, wel gebeld worden

• 5 January 2017
  • 10 reacties
  • 851 x bekeken

ik kan sinds vandaag niet meer bellen of internetten (behalve op wifi). alle toestel checks gedaan: sim werkt ook niet in andere telefoon etc. ik krijg bij elk nummer "deze oproep is niet toegestaan, voor verder informatie bel klantenservice. ik heb geen andere telefoon in de buurt, dus wil jullie vragen of jullie het zo op kunnen lossen, of mij kunnen bellen. als het goed is hebben jullie mijn klantnummer en account in jullie bezit.

ik heb alle rekeningen betaald, hier ligt het ook niet aan. lijkt namelijk dat alles werkt (internetten via wifi, gebeld worden), behalve het betaalde gedeelte.

zouden jullie me zsm kunnen helpen>

Dank.

Groeten, Honoré

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

even voor de volledigheid:
- heb de telefoon al opnieuw opgestart
- simkaart in andere telefoon gedaan
- roaming en gegevens uitwisseling aan
- geen vliegtuigstand
- handmatig netwerk selecteren gedaan, er was geen Tmobile, maar wel Tele2. ik ben ook bereikbaar.
- gedubbelcheckt of betaalt is.
Reputatie 7
Badge +4
Er zal toch een deel van de betalingen missen. Bel morgen de klantenservice want dit is een klantenforum en een beller is sneller.. moderators pakken wel cases op maar dat duurt meestal een paar dagen.
Hoi, ik heb sinds vandaag precies hetzelfde. Op de facebook pagina staan veel meer reacties. Waarschijnlijk is er een grote storing. Zeer vervelend!!
hoi inge, heb jij wel al kunnen bellen? ik heb hier geen andere telefoon... heb je een url van de facebookpagina? ik kan het niet vinden
ik zie nu dat december wel, maar november niet was afgeschreven. Heb gewoon a.i., voldoende saldo en geen herinnering ontvangen (terwijl Tele2 toch ook met SMS herinneringen werkt). ik heb hem nu snel betaald, maar waar ligt dit nu aan? Liggen meerdere fouten van Tele2 aan ten grondslag. Niet handig, op zich zou kleine compensatie goed zijn..... ik neem aan dat ik nu weer "open gezet" wordt .. kan ik dit nog bespoedigen? ik heb vanuit ING overgemaakt, kan betaalbewijs sturen, of jullie zetten me al open voor enkele dagen en checken dan of het binnen is?
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt hier je betaalbewijs heensturen. https://www.tele2.nl/klantenservice/betalingsbewijs/ Maar toch duurt dat meestal nog een paar werkdagen.

Een vergoeding (let ook op dat je aansluitkosten in rekening gebracht gaat krijgen) kun je achteraf proberen te krijgen via www.tele2.nl/vergoeding. Maar aangezien je zelf verantwoordelijk blijft voor de betalingen zou ik er niet teveel op rekenen.
Tja Eric. zelf verantwoordelijk voor betalingen is leuk voor in de voorwaarden, maar qua klantenservice is iemand zonder herinnering afsluiten en niet incasseren terwijl hier geen reden bij de klant aan ten grondslag ligt natuurlijk dramatisch.

Wel dank voor je links. ik heb ze gebruikt. Na het sturen van betaalbewijs kreeg ik zelfs bericht dat ik binnen 20 werkdagen reactie kan verwachten. dus als ik hier van afhankelijk zou zijn zou een maand zonder telefoon het gevolg kunnen zijn.. Bizar op een site waarop je een betalingsbewijs stuurt, zodat de tijd van bank A naar bank B van 1 dag wordt overbrugd.. Serieuze capaciteitsproblemen zo te zien bij Tele2...
Ik heb de link gebruikt voor het aangeven dat een vergoeding op zijn plaats is. ik kreeg terug:
je hebt een klacht ingediend via het formulier op onze website. Aangezien dit formulier enkel bedoeld is om een vergoeding aan te vragen, kunnen wij je klacht niet beantwoorden. Ik wil je verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Karien
Klantenservice Tele2

dus iemand van de klantenservice gaat niet in op mijn vergoeding wens en zegt dat ik contact op moet nemen met de klantenservice. en ik kan nog steeds niet bellen, ondanks dit volgens de klantenservice wel zou moeten werken (kon even via telefoon vriend bellen). Dus bellen kan niet, emailen werkt niet.. kan alleen hier afwachten en er gebeurt niks!!
Hoe vaak checken tele2medewerkers dit?
Inmiddels is op mijn tele2 ook al alles betaald. dus ik zou al moeten kunnen bellen toen deze betaald was, maar wachtte op autorisatie (oranje): dat werkte niet. en nu is hij op betaald (groen) en nog kan ik niet bellen. Ik kan klantenservice dus ook niet bellen en emailen kan ook niet.. vind ik echt niet kunnen...