beantwoord

ik kan mijn verbruik niet inzien

• 21 mei 2019
  • 7 reacties
  • 1663 x bekeken

Hallo,

Ik heb nu al een tijdje een abbonoment bij jullie met nummerbehoud.. maar ik kan nog steeds niet mijn verbruik etc inzien in mijn tele2 app doordat er steeds word aangegeven dat mijn nummer niet actief is..

Maar ik maak al een paar maanden gebruik van bellen / smsen , internetten etc. Via tele2.

Ik heb mijn abbonoment wel aangesloten via BenSimpel , heeft het misschien daar iets mee te maken?

Ik hoor graag van jullie,
Groetjessssssss
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 28 mei 2019, 10:16

Privébericht ontvangen. E-mailadres blijkt nog gekoppeld te zijn aan een oud niet meer actief account/abonnement. Oplossing is het e-mailadres te wijzigen zodat het daarna opnieuw gebruikt kan worden voor het nieuwe abonnement.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge
Als je met dezelfde gegevens inlogt op mijn.tele2.nl (website) heb je dan wel inzicht in je verbruik? Zo niet, dan zal een Tele2 moderator even moeten kijken naar je account en vooral de koppeling met je loginnaam/e-mailadres.
Reputatie 3
Badge
Hé hallo, heb je je account in het begin wel geactiveerd en kun je nu wel gewoon inloggen in de app of lukt dat ook niet en is je vebruik wel zichtbaar in je MijnTele2 account via onze website.

Ik hoor graag van je.

Groetjes Petra
Hallo ,

Ik kan wel inloggen op mijn tele2 alleen het verbruik kan ik niet inzien!

En op de website kan ik het ook niet inzien..

Groetjes!!
Reputatie 3
Badge
Kun je mij een privébericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.
Daarnaast graag om welk mobiel nummer het gaat en het e-mailadres waarmee je inlogt dan ga ik eens kijken wat ik hierin voor je kan betekenen.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .

Groet Petra
Reputatie 3
Badge
Privébericht ontvangen. E-mailadres blijkt nog gekoppeld te zijn aan een oud niet meer actief account/abonnement. Oplossing is het e-mailadres te wijzigen zodat het daarna opnieuw gebruikt kan worden voor het nieuwe abonnement.
Reputatie 3
Badge
Is het inmiddels gelukt je e-mailadres te wijzigen en nu te gebruiken voor je nieuwe account?

Groet Petra
Reputatie 3
Badge
Omdat ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra