beantwoord

Ik kan mijn simkaart niet activeren

• 14 september 2020
  • 3 reacties
  • 91 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie

Goedenavond,

Ik ben overgestapt van Ben naar Tele2 met nummerbehoud. Dit ging vandaag in en om 9 uur werkte mijn Ben simkaart niet meer, dus heb ik de Tele2 simkaart erin gezet, maar deze kan ik niet activeren, omdat ik geen sms meer kan ontvangen. Nu kan ik dus niet bellen/smsen of gebruik maken van 4G. Kan ik hiermee geholpen worden?

Vriendelijke groet,

DvG

Edit: Ik ben na 6 mei aangemeld.

icon

Beste antwoord door pipodeclown 14 september 2020, 23:05

Als je (met een andere telefoon) de klantenservice belt, dan kunnen ze de simkaart direct voor je activeren. Je kunt morgen ook de chatbot naar een medewerker vragen of hier op het forum op een moderator wachten.

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Hallo @DvG7,

Welkom op de Community en bij de Tele2 familie! Supergoed natuurlijk dat je bent overgestapt naar ons. Maar je hebt problemen met het activeren van de simkaart!
Goed dat je je verhaal hier deelt en dat je jouw Community account hebt aangevuld met je gegevens. Zo kan ik jouw simkaart voor je activeren.

Ik heb het systeem meteen voor je gecheckt en ik zie dat jouw simkaart vanochtend is geactiveerd. Bedankt @pipodeclown voor de tip! Kan je ons laten weten of alles nu goed werkt? 
Als je andere vragen hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar! :smile:

Alles werkt nu, bedankt.

Reputatie 5
Badge

Hallo @DvG7,

Welkom op de Community en bij de Tele2 familie! Supergoed natuurlijk dat je bent overgestapt naar ons. Maar je hebt problemen met het activeren van de simkaart!
Goed dat je je verhaal hier deelt en dat je jouw Community account hebt aangevuld met je gegevens. Zo kan ik jouw simkaart voor je activeren.

Ik heb het systeem meteen voor je gecheckt en ik zie dat jouw simkaart vanochtend is geactiveerd. Bedankt @pipodeclown voor de tip! Kan je ons laten weten of alles nu goed werkt? 
Als je andere vragen hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar! :smile:

Reputatie 7
Badge +1

Als je (met een andere telefoon) de klantenservice belt, dan kunnen ze de simkaart direct voor je activeren. Je kunt morgen ook de chatbot naar een medewerker vragen of hier op het forum op een moderator wachten.

Reageer