beantwoord

ik kan mijn simkaart niet activeren

  • 24 december 2015
  • 1 reactie
  • 501 x bekeken

Ik heb op dinsdag 22 dec mijn toestel en simkaart binnengekregen, nu hoef ik alleen nog maar mijn simkaart te activeren en kan ik profiteren van mijn abonnement die op 21 dec inging. Op de pagina waar ik mijn simkaart kan activeren staat echter al twee dagen lang dat het toestel nog aan het versturen is, stap 3. Ik kan mijn simkaart dus niet activeren..
Help me out!
icon

Beste antwoord door Ciana van Tele2 28 december 2015, 21:46

Hi terzake1!

Vervelend dat je nu pas gebruik kon maken van jouw abonnement. Helaas hebben we op dit moment problemen met het activeren van simkaarten. Sorry voor het ongemak! We werken hard aan een oplossing.

Groet, Ciana
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2
Hi terzake1!

Vervelend dat je nu pas gebruik kon maken van jouw abonnement. Helaas hebben we op dit moment problemen met het activeren van simkaarten. Sorry voor het ongemak! We werken hard aan een oplossing.

Groet, Ciana