beantwoord

Ik kan geen gespreksdetails vinden

• 20 maart 2018
  • 3 reacties
  • 92 x bekeken

Goedemorgen,

Ik heb sinds een maand een galaxy s8 en heb mijn eerste factuur mogen ontvangen.
Echter bleek ik ruim over mijn belminuten te zitten en dit wilde ik even nakijken bij mijn logboek (gespreksdetails) om de duratie van mijn telefoongesperkken te vergelijken met dat van mijn factuur.
Echter bleek deze functie weg te zijn en kan ik enkel zien op welk tijdstip het gesprek heeft plaatsgevonden?
Samsung is deze feature niet vergeten, want bij andere s8's (bij andere providers) werkt dit wel.
Ik heb nu een speciale app geïnstalleerd zodat ik de details toch kan bekijken.
Kan iemand mij uitleggen waar dit aan ligt, want ik vind het toch merkwaardig.

Met vriendelijke groet,

Nick.
icon

Beste antwoord door Rena Chan 20 maart 2018, 12:17

Als je de telefoon app open, ga je naar Recents, klik je op de gesprek, klik je op de "I" van informatie en je zal de details van alle gesprekken moeten zien.

De andere S8s waar je over heb, als ze in Nederland los gekocht zijn (of bij Tele2 / KPN) hebben ze precies het zelfde software als die van jouwe. Alleen Vodafone en T-mobile hebben eigen skus met eigen software, al doen ze niet echt veel aanpassingen volgens mij.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Als je de telefoon app open, ga je naar Recents, klik je op de gesprek, klik je op de "I" van informatie en je zal de details van alle gesprekken moeten zien.

De andere S8s waar je over heb, als ze in Nederland los gekocht zijn (of bij Tele2 / KPN) hebben ze precies het zelfde software als die van jouwe. Alleen Vodafone en T-mobile hebben eigen skus met eigen software, al doen ze niet echt veel aanpassingen volgens mij.
Reputatie 5
Badge
Welkom op het Forum @Nickmobiel!

Ben je voldoende geholpen met de reactie van @Rena Chan?
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!