beantwoord

Ik kan de betaling van mijn bestelling niet op tijd doen

• 16 september 2019
  • 12 reacties
  • 232 x bekeken

Ik heb de nieuwe iPhone gepreordered en een iDeal link ontvangen om een gedeelte van de telefoon te betalen. In de sms staat dat ik maar tot aanstaande woensdag de tijd heb. Nu is het probleem dat ik de Rabo e-reader nodig heb en deze ligt thuis. Ik ben nu op vakantie in Amerika, niemand die hier zo’n ding heeft. Aanstaande vrijdag ben ik pas thuis. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Plakalo 16 september 2019, 18:07

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Misschien dat iemand anders (in NL) de ideal link voor je wilt betalen? Als de aanbetaling niet op tijd binnen is wordt de aanvraag natuurlijk geannuleerd. De iphone is nogal een geliefd toestel.
Nee er is niemand die dat zou kunnen doen... Echt vervelend dit, ik dacht dat Tele2 het bedrag gewoon automatisch zou afschrijven net zoals dat met het maandelijks abonnement gebeurt. Er moet toch een mogelijkheid zijn om dit op te lossen?
Reputatie 7
Badge +4
Automatisch afschrijven/incasso betekend dat jij die tot 30 dagen kan terugboeken. Een aanbetaling moet onherroepelijk zijn zoals met een Ideal betaling.
Snap ik maar daar kan ik natuurlijk niets mee. Is er een tele 2 medewerker die mij kan helpen? Ik zou jullie graag bellen maar gezien mijn locatie niet echt een optie.

Topic kan gesloten worden 😃 Eric zoals je ziet word mijn bestelling niet zomaar geannuleerd... je had bijna mijn vakantie verpest door je opmerking. Niet zo leuk maar goed maakt niets uit.
Reputatie 7
Badge +4
Best curieus. Laat het topic maar even open en post als je het toestel hebt ontvangen.
Oké dan wacht ik idd maar even af
Reputatie 5
Badge +1
Eric wilde jouw vakantie natuurlijk niet verpesten maar je voor een teleurstelling behoeden. Dit wist volgens mij niemand. Geniet van je vakantie.
Reputatie 4
Badge
@Plakalo Als de iDeal link verlopen is kunnen wij je een nieuwe link sturen. Deze nieuwe link is ook weer 48 uur geldig.

Je hebt in totaal 14 dagen de tijd om de aanbetaling te voldoen. Na veertien dagen wordt de bestelling automatisch geannuleerd.
Neem even contact met ons op zodra je weer thuis bent en we sturen je de link graag opnieuw.

Maak je dus geen zorgen en geniet nog van je vakantie in The States 🇺🇸

Groet Petra
Bedankt Petra! Ik had inderdaad wel verwacht dat het goed zou komen. Ik zal zodra ik thuis ben een nieuwe link aanvragen om de betaling te voldoen.
Reputatie 4
Badge
Graag gedaan hoor, ik zie dat het inmiddels is gelukt en ga het topic daarom sluiten.
Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijn weekend! Groet Petra