beantwoord

ik heb geen 4G in het buitenland!

  • 21 May 2021
  • 5 reacties
  • 2913 x bekeken

Zoals mijn username en de titel al aangeven: ik heb geen 4G in het buitenland. Het is mei 2021, tegen juni aan, en ik hik al 2 jaar tegen dit probleem aan zonder enige duidelijkheid. Ik heb een beste tijd terug een mail van jullie ontvangen dat wij als gebruiken over zouden gaan op het T-mobile netwerk en dit het probleem op zou lossen. Dit is nogsteeds niet zo!!

icon

Beste antwoord door theocoppes 21 May 2021, 21:23

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

We zijn toch al lang over op het T-Mobile netwerk. Ik ben er erg tevreden over, vooral ervaring in Duitsland. Het tele2 netwerk is al lang afgeschakeld. In welk buitenland heb je problemen? Ben je altijd op hetzelfde adres?

Heb je al eens je handy opnieuw opgestart?

Vraag in ieder geval een nieuwe simkaart aan. Dat kun je heel snel via de app. 

Zou dat het probleem kunnen zijn? Ik zit al 2,5 jaar op dezelfde simkaart. @theocoppes

ik rijd nu in Duitsland en bovenin heeft die Vodafone.de aan. Kan ik dit zelf oplossen of is een nieuwe simkaart de enige oplossing?

Reputatie 7
Badge +12

Jazeker is een nieuwe SIM een goed idee. Sinds iedereen op afstand is overgezet naar het t-mobile netwerk heeft iedereen 4g in het buitenland.

Je moet natuurlijk wel dekking hebben van een 4g netwerk aldaar.

Reputatie 7

Een nieuwe simkaart kan soms helpen, vooral als je nergens in het buitenland 4G hebt. Tele2 biedt uiteraard alleen 4G waar de buitenlandse providers dat kunnen aanbieden en in Duitsland is niet overal 4G aanwezig zoals in Nederland wel het geval is.

Reputatie 5

Zou dat het probleem kunnen zijn? Ik zit al 2,5 jaar op dezelfde simkaart. @theocoppes

ik rijd nu in Duitsland en bovenin heeft die Vodafone.de aan. Kan ik dit zelf oplossen of is een nieuwe simkaart de enige oplossing?

Via Vodafone heb je sowieso geen 4G, Alleen op O2 en Telekom.de kan je 4G krijgen. Dus misschien even handmatig je telefoon naar Telekom.de zetten via netwerkinstellingen?

Mocht dit niet de oplossing zijn is het slim dat jij een simkaart aanvraagt of de moderator kan dit voor jouw doen.