vraag

Ik betaal voor bellen terwijl ik wel minuten in mijn contract heb

• 28 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 114 x bekeken

Hi,

Ben sinds vandaag officieel overgestapt op Tele2, heb gekozen voor Sim only met 20GB en 200 Bel/SMS, dit staat ook zo in de nieuwe app onder het kopje ‘abonnement’.

Nu heb ik vandaag 2 keer moeten bellen, en zie ik dat ik voor beide 0.25EUR moet betalen. Ook zie ik in het hoofdmenu van de app wel de status van hoeveel GB ik over heb, maar niks over hoeveel minuten/SMS ik nog heb.

Kan iemand mij hier mee helpen?

Alvast bedankt.

Douwe

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Geen paniek!  Dit is een “bekend" probleem. Binnen twee dagen is de app actueel en zie je dit niet meer. Prettige bijkomstigheid is dat de databundel die je deze maand had bij Tele2 “opnieuw” start voor deze maand op het nieuwe netwerk. Dus enjoy.

Reputatie 5
Badge

Hey @Lucoost,
Welkom op de Community en geweldig dat ik je mag verwelkomen bij de Tele2 familie! Bedankt voor jouw duidelijke uitleg en het invullen van jouw Community account.
Wat betreft jouw belkosten, het klopt wat @eric aangeeft. Mijn excuses voor de verwarring maar dit is een bekend probleem. 
Kan jij voor mij checken of er op dit moment belkosten zijn als jij in jouw Mijn Tele2 app kijkt? Mocht dit er zijn, dan zoek ik het meteen voor je uit.
Als je nog andere vragen hebt dan horen we het graag. De Community staat voor je klaar! :smile:

Reageer