vraag

Iemand met een verblijfsvergunning van 5 jaar kan geen abonnement bij jullie afsluiten?

• 2 februari 2015
  • 1 reactie
  • 2493 x bekeken

Beste Tele2,

Ik was erg onder de indruk van jullie goedkope aanbieden voor een telefoon abonnement incl toestel. Mijn vriend heeft nu sinds 3 maanden een verblijfsvergunning voor Nederland, en wilde graag een abonnement bij jullie afsluiten.
Vervolgens wordt zijn aanvraag niet goedgekeurd omdat het vakje voor een identiteitskaart 9 karakters mag hebben.
Zijn Nederlandse id kaart die hij heeft gekregen 3 maanden geleden heeft 11 karakters, dit kon niet worden ingevoerd op internet.
Ook bij de klantenservice werd ik gewoon afgescheept met sorry dit gaat niet, je moet het abonnement maar op uw naam zetten.
Betekend dat mijn vriend dus gewoon geen abonnement kan afsluiten bij jullie en jullie hier een klant mee mislopen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Bekend probleem 😉 Ben je eindelijk van de IND af krijg je dit weer..... In dit geval kan je vriend wél een abonnement nemen bij Tele2, maar dit moet via één van de externe partners, zoals GSMweb of Studentmobiel. Rechtstreeks bij Tele2 kan inderdaad niet! Vreemd dat het callcenter met zo'n domme oplossing komt en niet gewoon even deze informatie geeft!