beantwoord

Iemand anders heeft mijn abonnement gewijzigd...

• 1 november 2016
  • 14 reacties
  • 538 x bekeken

Mijn moeder heeft ongevraagd mijn abonnement aangepast. Ik ben 18 en wou eigenlijk helemaal niet veranderen van abonnement. Heb contact gehad met tele2 maar zeiden dat ze het niet terug konden draaien. Vind dat niet helemaal kloppen. Ik ben toch degenen die dat, volgens de regeltjes, alleen kan aanpassen en in mijn ogen is dit dan ook niet geldig. Hoe zit dat? Ik wil gewoon mijn oude abonnement aanhouden
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 7 november 2016, 20:13

Na navraag aan mijn moeder is het een telefonisch gesprek geweest, om te cotroleren of alles nog naar wens was. Dus geen inlog gegevens bij nodig gehad. Was op dat moment niet thuis. Dus heb daar niet persoonlijk een bevestiging voor gegeven. Zou toch heel graag zien dat alles weer bij het oude terug gezet zou worden omdat ik daar heel erg tevreden mee was.

Het "knijpen" van de internetsnelheid is iets wat alleen nog bij verouderde contracten mogelijk is, bij alle nieuwe contracten wordt de internetverbinding geheel verbroken als je bundel op is. Terugzetten is helaas niet meer mogelijk.

Bij het afsluiten van een verlenging wordt altijd geverifieerd of er wordt gesproken met de contracthouder. Als jouw moeder tijdens het gesprek een nieuw contract is aangegaan, en zij zich daarbij als jou heeft voorgedaan, dan is dat uiteraard een kwalijke zaak. Blijkbaar heb je bij je persoonlijke gegevens een nummer opgegeven dat door je moeder beantwoord kan worden. Als zij vervolgens al jouw gegevens kon opnoemen dan is er verder niets dat wij daar tegen kunnen doen, de medewerker van Tele2 kon er dan redelijkerwijs vanuit gaan dat er met de contracthouder werd gesproken.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi jantineke,

Die moeders ook altijd 😉
Op basis van de gegevens die je in je profiel hebt ingevuld, zie ik dat de geplande wijziging is geannuleerd. Ik ga er dus vanuit dat het is opgelost. Zou je dit nog even willen bevestigen?

Groetjes Tom
Reputatie 7
Badge +4
Als het abonnement door jouw wordt gebruikt , maar op je moeder haar naam is afgesloten dan heeft zij het recht om het abonnement aan te passen. Maar als deze op jouw naam staat, dan is het helemaal terecht dat die wijziging is teruggedraaid!
Reputatie 4
Badge +3
Als het abonnement door jouw wordt gebruikt , maar op je moeder haar naam is afgesloten dan heeft zij het recht om het abonnement aan te passen. Zij is de eigenaar van het abonnement.
Ik zie 1998 als geboortejaar, dus het lijkt niet (meer) op naam van haar moeder te staan.
Hoi jantineke,

Die moeders ook altijd 😉
Op basis van de gegevens die je in je profiel hebt ingevuld, zie ik dat de geplande wijziging is geannuleerd. Ik ga er dus vanuit dat het is opgelost. Zou je dit nog even willen bevestigen?

Groetjes Tom

Als ik in mijn tele2 kijk is er niets terug gezet naar mijn vorige abonnement. Had een abonnement voor 20,00 euro waarmee ik vrij kon bellen en smsen met 500 mb internet waarbij ik nog eens 500 mb erbij had gekregen van jullie. Als de mb's op waren kon ik nog op internet alleen verbinding was dan trager. Met het abonnement wat ik nu heb stopt internet wat ik heel vervelend vind. Ik kan dan wel mb's erbij kopen maar ben dan nog veel duurder uit als mijn vorige abonnement waar ik zeer tevreden mee was. Ben echt niet blij mee wat mijn moeder zonder te vragen heeft veranderd. zou het a.u.b. weer naar mijn ouder terug gezet kunnen worden?
Reputatie 4
Badge +3
Klopt het dat je contract eerst op naam van je moeder stond en dat het nu door jou is overgenomen?
Klopt het dat je contract eerst op naam van je moeder stond en dat het nu door jou is overgenomen?

Het contract stond op mijn naam
Reputatie 4
Badge +3
Dan heeft je moeder waarschijnlijk jouw inloggegevens gebruikt om dingen te wijzigen.
Dan heeft zijn Moeder toch iets gedaan wat illegaal is, en zou hij het terug moeten kunnen draaien vind ik persoonlijk.
Maar dat wordt denken ik wel een moeilijk verhaal,omdat het zijn Moeder is en wil je daar dan actie tegen ondernemen.

Een ander verhaal is, hoe komt zijn Moeder aan de inlogdetails?
Denken = denk (auto invullen) ook jammer dat je mobiel niet kunt editten
Reputatie 4
Badge +3
Dan heeft zijn Moeder toch iets gedaan wat illegaal is, en zou hij het terug moeten kunnen draaien vind ik persoonlijk.
Maar dat wordt denken ik wel een moeilijk verhaal,omdat het zijn Moeder is en wil je daar dan actie tegen ondernemen.

Een ander verhaal is, hoe komt zijn Moeder aan de inlogdetails?

Dit is dan inderdaad een privékwestie, wij kunnen niet zien wie er heeft ingelogd en dat valt voor de TS ook niet te bewijzen. Hier kunnen wij verder niets aan veranderen.
Na navraag aan mijn moeder is het een telefonisch gesprek geweest, om te cotroleren of alles nog naar wens was. Dus geen inlog gegevens bij nodig gehad. Was op dat moment niet thuis. Dus heb daar niet persoonlijk een bevestiging voor gegeven. Zou toch heel graag zien dat alles weer bij het oude terug gezet zou worden omdat ik daar heel erg tevreden mee was.
Reputatie 4
Badge +3
Het "knijpen" van de internetsnelheid is iets wat alleen nog bij verouderde contracten mogelijk is, bij alle nieuwe contracten wordt de internetverbinding geheel verbroken als je bundel op is. Terugzetten is helaas niet meer mogelijk.

Bij het afsluiten van een verlenging wordt altijd geverifieerd of er wordt gesproken met de contracthouder. Als jouw moeder tijdens het gesprek een nieuw contract is aangegaan, en zij zich daarbij als jou heeft voorgedaan, dan is dat uiteraard een kwalijke zaak. Blijkbaar heb je bij je persoonlijke gegevens een nummer opgegeven dat door je moeder beantwoord kan worden. Als zij vervolgens al jouw gegevens kon opnoemen dan is er verder niets dat wij daar tegen kunnen doen, de medewerker van Tele2 kon er dan redelijkerwijs vanuit gaan dat er met de contracthouder werd gesproken.
Ik denk dat er aan allebij de kanten iets fout is gegaan. Jammer dat we niet tot een oplossing kunnen komen. Heb nu het gevoel dat het wijzen naar elkaar word.
Reputatie 4
Badge +3
Ik denk dat er aan allebij de kanten iets fout is gegaan. Jammer dat we niet tot een oplossing kunnen komen. Heb nu het gevoel dat het wijzen naar elkaar word.
Daar ben ik het niet mee eens. Jij gaf het volgende aan:

Het contract stond op mijn naam
Na verder onderzoek is gebleken dat je contract eerder niet op jouw gegevens, maar op die van je moeder stond. Daarom kan ik niet anders concluderen dan dat deze bewering van jou niet op waarheid berust. De verlenging en de gegevenswijziging zijn tijdens hetzelfde gesprek met de klantenservice doorgevoerd.

Ik ga het topic nu sluiten, omdat ik het vervelend vind dat je niet eerlijk bent geweest over je contract en ik daardoor onnodig tijd en moeite in jouw vraag heb gestoken.