beantwoord

Ideal betaald

  • 19 april 2019
  • 14 reacties
  • 515 x bekeken

Me moeder heb een rekening betaald maar nog steeds afgesloten en zag dat ie nog open staat hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 23 april 2019, 10:26

Hi Mike,

Alle informatie over de verwerking van een betaling vind je hier.
Wat je ook kunt doen is even een betalingsbewijs sturen. Dat kan via deze link.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 7
Badge
Werkt het inmiddels? Wanneer is die factuur betaald?
Werkt het inmiddels? Wanneer is die factuur betaald?

Vanorgen betaald maar nog niks
Reputatie 7
Badge +4
Kan een hele werkdag duren. Dus hopenlijk morgen...
Me moeder heb een rekening betaald maar nog steeds afgesloten en zag dat ie nog open staat hoe kan dat?

Oke ik wacht af anders laat ik het weten
Reputatie 5
Badge +1
Banken werken dinsdag weer.
Banken werken dinsdag weer.

Ja maar ze heeft het gisterochtend betaald
Reputatie 5
Badge +1
Gisteren was goede vrijdag, mijn bank was dicht tot maandag. (SNS)
Waarom ben ik nog afgesloten terwel donderdag rekening is betaald?
Reputatie 3
Badge
Hi Mike,

Alle informatie over de verwerking van een betaling vind je hier.
Wat je ook kunt doen is even een betalingsbewijs sturen. Dat kan via deze link.

Groet Petra
Hi Mike,

Alle informatie over de verwerking van een betaling vind je hier.
Wat je ook kunt doen is even een betalingsbewijs sturen. Dat kan via deze link.

Groet Petra
dat is via me moeder gegaan met de brief erbij. Kennen jullie het nakijken
Reputatie 3
Badge
Heb je een betalingsbewijs per post verzonden dan kan het wat langer duren voordat dat is verwerkt. Ik mag je alleen verder helpen wanneer jij zelf de contractant bent. Kun je me in dat geval een privébericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer?

Gebruik deze link om mij een privbericht te sturen: Privbericht naar Petra .

Groet Petra
Reputatie 3
Badge
Hi Mike,

Je betaling is inmiddels verwerkt maar is dit nu ook zichtbaar in je MijnTele2 account?

Groet Petra
Hi Mike,

Je betaling is inmiddels verwerkt maar is dit nu ook zichtbaar in je MijnTele2 account?

Groet Petra
ja is verwerkt
Reputatie 3
Badge
Goed om te horen, ik ga het topic dan nu ook sluiten.

Fijne dag, groet Petra