IBAN wijzigen

• 29 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 128 x bekeken

Ik zou graag mijn contract op een andere naam willen zetten. Helaas wordt dit telkens afgekeurd, zonder reden. Daarom wil ik nu graag de IBAN wijzigen waarmee wordt betaald. Ik heb dit geprobeerd door middel van de livechat, echter krijg ik geen 'echte' medewerker te pakken. Is er iemand op dit forum die mij met het wijzigen van een IBAN zou kunnen helpen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Moderators lezen wel mee, maar het kan enkele dagen duren voordat ze in jouw topic actief worden. Ook dient het veranderen van IBAN best "voorzichtig" te worden aangepakt. Waarschijnlijk kan dat alleen telefonisch. Bel ze daarom vanavond even, dan kan het waarschijnlijk gelijk geregeld worden. De contractant blijft natuurlijk wel verantwoordelijk dat de rekeningen betaald worden.
Moderators lezen wel mee, maar het kan enkele dagen duren voordat ze in jouw topic actief worden. Ook dient het veranderen van IBAN best "voorzichtig" te worden aangepakt. Waarschijnlijk kan dat alleen telefonisch. Bel ze daarom vanavond even, dan kan het waarschijnlijk gelijk geregeld worden. De contractant blijft natuurlijk wel verantwoordelijk dat de rekeningen betaald worden.

Bedankt! Het is voorderest wel mogelijk om de IBAN te wijzigen naar een IBAN van iemand anders dan de contractant, toch?
Reputatie 7
Badge +4
Er zijn wel voorwaarden, bijvoorbeeld dat vanaf de huidige IBAN een aantal keren succesvol heeft betaald.
De klantenservice kan je hierover informeren.
Reputatie 6
Badge
Hoi Nils46

Welkom op het forum van Tele2,

Heb je al contact hierover gehad met onze klantenservice?

Fijne dag,

Arjan