beantwoord

Hulp nodig bij nieuw abonnement

• 26 juli 2019
  • 4 reacties
  • 177 x bekeken

Goedendag,

Ik heb reeds een Tele2 abonnement afgesloten voor een iPhone XR 64GB via Mobiel.nl en heb die een aantal dagen geleden ontvangen inclusief een Tele2 simkaart. Nu is het zo dat mijn nummerbehoud en abonnement pas ingaan vanaf 26 augustus. Ik neem aan dat ik de simkaart dan niet hoef te activeren of in mijn telefoon hoef te houden totdat mijn abonnement ingaat op 26 augustus? Als ik op mijn Tele2 kijk staat het ook niet tussen producten namelijk. Zou ik hierbij wat hulp kunnen krijgen?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Malamute 26 juli 2019, 16:47

Hallo apamir,

Dat klopt dat je hem niet zelf hoeft te activeren.
De simkaart wordt op de dag van nummerbehoud automatisch geactiveerd, bij jou is dat dan op 26 augustus.

Je hoeft hem ook niet in je toestel te houden, op het moment dat je oude provider niet meer werkt kan je de nieuwe simkaart erin zetten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo apamir,

De simkaart wordt op de dag van nummerbehoud automatisch geactiveerd, bij jou is dat dan op 26 augustus.

Je hoeft hem ook niet in je toestel te houden, op het moment dat je oude provider niet meer werkt kan je de nieuwe simkaart erin zetten.
Hallo apamir,

Bedankt voor de reactie. Het is me meer dan duidelijk zo.
Reputatie 4
Badge +1
Prima, veel plezier met je nieuwe abonnement.
Reputatie 4
Badge
Vraag beantwoord, topic gesloten.

Fijne dag, groet Petra