beantwoord

Huawei p30 vraag status bestelling/actie

• 19 juni 2019
  • 3 reacties
  • 209 x bekeken

Goedendag,

Ik heb op zaterdag 15-06 een bestelling geplaatst voor een huawei p30 telefoon met unlimited data. Ten eerste is de bestelling niet bevestigd door een storing heb ik te horen gekregen waarna er met terugwerkende kracht oude bestellingen verwerkt gaan worden. Jammer, maar begrijpelijk. Maar wanneer kan ik de bevestiging en het toestel verwachten?

Dan heb ik nog een tweede vraag. Op de tele2 website staat aangegeven dat er een gratis sonos one speaker bij de telefoon komt wanneer je deze besteld tussen 01 mei en 30 juni. Echter, wanneer ik op de door tele2 aangeleverde link www.huaweimobile.nl/promotie kijk staat daar dat de actie geldig is tot 7 april en er geen gegevens meer kunnen worden doorgevoerd. Hoe ga ik dan aan mijn sonos one speaker komen?

Alvast bedankt voor de reactie!

Glenn
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 20 juni 2019, 16:09

Door een systeem-verstoring konden wij de door jou geplaatste order niet terug vinden in het systeem. Dit is nu opgelost.
Als het goed is heb je inmiddels een bevestiging ontvangen dat je order in behandeling is genomen.

Wat betreft de Huawei Sonos Speaker actie, de link verwijst naar de algemene website voor promoties van Huawei.
Gebruik deze link en scroll even naar onderen en dan zie je in het midden het juiste registratieformulier voor de Sonos Speaker.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen reactie meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra
Reputatie 7
Badge +4
Als het goed is heb je de bevestiging nu binnen?
Reputatie 4
Badge
Door een systeem-verstoring konden wij de door jou geplaatste order niet terug vinden in het systeem. Dit is nu opgelost.
Als het goed is heb je inmiddels een bevestiging ontvangen dat je order in behandeling is genomen.

Wat betreft de Huawei Sonos Speaker actie, de link verwijst naar de algemene website voor promoties van Huawei.
Gebruik deze link en scroll even naar onderen en dan zie je in het midden het juiste registratieformulier voor de Sonos Speaker.

Groet Petra