vraag

Huawei P30 Pro actie besteld op 6 april en wacht nog steeds...

• 26 juni 2019
  • 4 reacties
  • 263 x bekeken

Beste Tele2,

op 6 april 2019 heb ik een bestelling geplaatst met de actie van de Huawei P30 Pro + Sonos One + draadloze lader onder contract nr WS-1000507791

Na lang te moeten wachten op mijn P30 Pro, wacht ik nu nog steeds op de Sonos One en Draadloze lader (en een Huawei weegschaal die je uit coulance zou krijgen), dit is bijna 3 maanden nadat ik besteld heb.

Via Huawei kom ik niet verder en word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Aangezien ik deze aanbieding bij jullie bestelt heb verwacht ik dat jullie mij meer informatie kunnen geven. Ook mede gezien dat jullie nu nog steeds reclame maken voor de Huawei P30 Pro + Sonos one speaker.

Wat is de reden dat jullie toch nog reclame maken voor dit bedrijf en wanneer mag ik mijn resterende producten ontvangen?

Met vriendelijke groet,
Niels

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 3
Badge
Hi Niels, wat een geduld heb jij zeg. Een bestelling van 6 april!?

De Sonos en weegschaal worden geleverd door Huawei maar ik begrijp dat je meerdere keren contact met ze hebt opgenomen en niet verder komt. Ik wil daarom voor je nagaan wat wij voor je kunnen doen.

Zou je me een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

de tenaamstelling van je abonnement
je volledige adresgegevens
je geboortedatum
en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet

Gr,

Bernadet
HI Bernadet,

ik heb je de gegevens al reeds toegestuurd via de mail, heb je voor me een update van een status?

groet Niels
Reputatie 3
Badge
Ik heb je gegevens ontvangen en heb het doorgegeven aan de betreffende afdeling.
Reputatie 3
Badge
Omdat ik geen reactie meer heb gekregen op mijn prive bericht, sluit ik dit topic.
Mocht je nog vragen hebben. kun je een nieuw topic starten. Nog een fijne dag.