beantwoord

Huawei p20 pro

Is de kleur Twilight voor de Huawei P20 Pro te bestellen bij Tele2?Ik mag verlengen maar is deze Twilight versie (binnenkort)te bestellen bij Tele2?
icon

Beste antwoord door Estherunlimited 2 mei 2018, 21:10

Hoi Sandor

Bel eens naar afdeling verkoop 0800-1602 en vraag info.
Ik zag wel dat het door jou gewenste toestel met Tele2 verlenging via Mobiel.nl te leveren is, dus als Tele2 zelf de gewenste kleur niet zou kunnen leveren, is dat misschien een optie....?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Hoi Esther,
Dank voor je info ik had al wel op belsimpel en mobiel.nl gekeken maar daar zag ik het nog niet, ik ga weer kijken ,dank voor je reactie!!
Reputatie 7
Badge +2
Ik zie dat bij coolblue ook de status "wordt verwacht" heeft, normaal gesproken zeggen ze een vaste datum van beschikbaar vanaf....

Ik vermoed dat Huawei dan nog niet bekend heeft gemaakt wanneer de Twilight P20 pro naar Nederland zou komen.

Wordt volgens mij even geduld hebben of gaan voor zwart of blauw.
Reputatie 5
Badge
@Sandor Popovic ik zie dat de Twilight versie inmiddels via Belsimpel met een Tele2 abonnement te bestellen is.
De levertijd van dit toestel staat daar op 5-7 werkdagen.
Reputatie 7
Badge
Hoi Sandor

Bel eens naar afdeling verkoop 0800-1602 en vraag info.
Ik zag wel dat het door jou gewenste toestel met Tele2 verlenging via Mobiel.nl te leveren is, dus als Tele2 zelf de gewenste kleur niet zou kunnen leveren, is dat misschien een optie....?
Reputatie 7
Badge
Hoi Esther,
Dank voor je info ik had al wel op belsimpel en mobiel.nl gekeken maar daar zag ik het nog niet, ik ga weer kijken ,dank voor je reactie!!

Graag gedaan en succes!
Reputatie 5
Badge
Hi Sandor Popovic!

Is het gelukt om de door jou gewenste kleur via een van onze partners te bestellen?
Beste Jeroen,ik heb hem gezien maar levertijd is erg vaag,dus ik kijk wel ff wat ik ga doen heb slechte ervaringen met vage levertijden....
Reputatie 7
Badge +2
Het is blijkbaar nog niet uit in NL, maar heb het in real life gezien en die twilight is echt super mooi.

Misschien kun je aan Huawei direct vragen waneer het beschikbaar wordt in NL.
Beste Rena Chan,
Ik ga dat eens doen ,de resellers geven ook geen antwoord,ik mag toch aannemen dat bedrijven als belsimpel en mobiel.nl hier ook achteraan gaan als "commerciële bedrijven",is toch goede handel denk ik(het zal ze wel tegoed gaan...)
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen