beantwoord

Huawei P20 Pro 360 graden camera actie

Beste,

Ik heb een Huawei P20 Pro besteld, hierbij is een pre order actie. Je krijgt een 360 graden camera. Deze wil ik graag claimen alleen ik heb naast de orderbevestiging (ik neem aan het contract) ook een bewijs hebben dat ik hem gepre-orderd heb. Weet iemand waar ik dit vandaan kan halen?

Met vriendelijke groet,

Ruben Hemminga

icon Beste antwoord door JeroenK van Tele2 14 april 2018, 11:53

Hi rubenhem!

Welkom op ons Forum. Volgens onze informatie heb je de order op 04-04-2018 geplaatst. Wij kunnen je geen bewijs toesturen waaruit blijkt dat je de order in een pre-sale periode hebt besteld.

Kun je wat met bovenstaande info?

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge
Hi rubenhem!

Welkom op ons Forum. Volgens onze informatie heb je de order op 04-04-2018 geplaatst. Wij kunnen je geen bewijs toesturen waaruit blijkt dat je de order in een pre-sale periode hebt besteld.

Kun je wat met bovenstaande info?
Oke dat begrijp ik even niet. Want dit is in de pre order periode. Dus ik snap niet echt waarom dat niet zou kunnen, of is er gewoon geen fysiek bewijs buiten mijn contract
Reputatie 7
Badge +2
De pre-order bevestiging is je bevestegingsmail, de aankoop bevestiging is je factuur waar de imei te vinden is.
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Jeroen