beantwoord

Huawei p20 lite speaker actie

• 21 september 2018
  • 6 reacties
  • 260 x bekeken

Beste,

Afgelopen zaterdag heb ik bij de Tele 2 shop in leiden een abonnement afgesloten met de p20 lite,
Daar zit momenteel een actie op voor de Bluetooth speaker maar daarvoor hebben ze bij Huawei een aankoop bon nodig van de telefoon deze bon heb ik niet ontvangen.

Dit zelfde geld voor mijn zwager die gelijk met mij een abonnement met een p20 lite heeft aangeschaft.

Kunnen jullie mij en mijn zwager een aankoopbon toesturen?

Ik zag op het forum al meerdere items over het missen van een aankoopbon ik denk dat jullie dit binnen Tele 2 moeten verbeteren.
icon

Beste antwoord door eric 21 september 2018, 11:58

Als je zaken in de shop hebt gekocht kun je het beste dit in de shop gaan navragen. In de mijn.tele2.nl omgeving vind je wel een overzicht van je abonnement met dit toestel en bij de levering zal een afleverbon in de doos. Die wordt maar éénmalig verstrekt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je zaken in de shop hebt gekocht kun je het beste dit in de shop gaan navragen. In de mijn.tele2.nl omgeving vind je wel een overzicht van je abonnement met dit toestel en bij de levering zal een afleverbon in de doos. Die wordt maar éénmalig verstrekt.
Beste Tele 2

Graag wil ik van de acties gebruik maken
En als kersverse klant vind ik het niet netjes om mij direct terug te sturen naar winkel,

Daar komt bij dat ik daar de komende tijd niet de gelegenheid toe heb.

Ik hoop dus dat jullie met een betere oplossing komen.

Want zoals jullie sloegen is meer meer meer moet er ook meer service gegeven worden.
Reputatie 7
Badge +4
Edit: nvt
Reputatie 7
Badge +4
De slogan "meer meer meer" herken ik niet? Bedoel je niet de slogan "niet omdat het moet, maar omdat het kan"?
Reputatie 4
Badge
Hi Jortdevries1987,

Heb je geen bon en contract ontvangen van je aankoop? Alles over de actie en voorwaarden ervan vind je hier.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi Jortdevries1987,

Had je uiteindelijk alles wat je moest hebben?

Groetjes,

Hinke