beantwoord

Huawei P10 Plus Gold

• 27 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 112 x bekeken

Ik heb afgelopen vrijdag mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel ( de huawei p10 plus gold), direct nadat ik dit gedaan had kreeg ik een mailtje dat deze blijkbaar niet direct leverbaar is. In dit mailtje stond verder geen indicatie over hoe lang alles zou kunnen duren. Omdat mijn huidige telefoon niet meer goed werkt vraag ik mij nu dus af of iemand weet hoelang ik moet wachten. Iemand die mij zou kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,
Esmee
icon

Beste antwoord door Jurrien van Tele2 28 augustus 2017, 16:43

Hoi Esmee!

Wat vervelend dat nou net jou toestel niet gelijk leverbaar is. We verwachten dat de Huawei P10 Plus Gold een dezer dagen binnen komt in ons magazijn. Zodra die daar is zul je een e-mail krijgen van de Online Pakket Dienst om een bezorgafspraak te maken. En volgens mijn gegevens heb je die net ontvangen :D

Groetjes Jurrien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge
Hoi Esmee!

Wat vervelend dat nou net jou toestel niet gelijk leverbaar is. We verwachten dat de Huawei P10 Plus Gold een dezer dagen binnen komt in ons magazijn. Zodra die daar is zul je een e-mail krijgen van de Online Pakket Dienst om een bezorgafspraak te maken. En volgens mijn gegevens heb je die net ontvangen :D

Groetjes Jurrien
even nog een update: op de site staat dat de telefoon gewoon op voorraad is, vandaar mijn verbazing na het mailtje.
Reputatie 7
Badge +4
De site is niet altijd up to date. Wacht even bericht van een Tele2 moderator af, zij kunnen 'achter de schermen" kijken.