beantwoord

Huawei P10 levering

• 15 februari 2018
  • 6 reacties
  • 98 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Beste,

op 11-02 heb ik mijn contract verlengd met en een Huawei P10 als toestel. Er werd toen op de website aangegeven dat er voorraad was, echter krijg ik zojuist een e-mail binnen dat er geen voorraad is en dat ik langer moet wachten op mijn toestel.

Wat is dit "langer"? met welk tijdsbestek moet ik rekening houden?
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 16 april 2018, 10:55

Inmiddels zijn de voorraden op de website up-to-date. Ik heb het topic gesloten. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge
Beste,

op 11-02 heb ik mijn contract verlengd met en een Huawei P10 als toestel. Er werd toen op de website aangegeven dat er voorraad was, echter krijg ik zojuist een e-mail binnen dat er geen voorraad is en dat ik langer moet wachten op mijn toestel.

Wat is dit "langer"? met welk tijdsbestek moet ik rekening houden?

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/leverproces-van-tele2-mobiel/

Op de website is meestal sprake van Op voorraad en levering binnen een dag.
In de praktijk is dat vaak anders.
Je kunt als het te lang gaat duren je bestelling gewoon annuleren en opnieuw hetzelfde toestel met abonnement bestellen bij Mobiel.nl of Belsimpel.nl vaak ben je dan ook nog voordeliger uit.
Bij Tele2 is een exacte leverdatum niet te geven.
Reputatie 4
Badge
Hoi FRA,

Zou je je geboortedatum willen toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik met je mee om te zien of ik je wat meer informatie kan geven 🙂.

Mark
Goedemorgen Mark,

Ik heb mijn account zojuist bijgewerkt met geboortedatum. Hoop dat je mij nu van meer informatie kan voorzien.

Alvast bedankt!
Reputatie 4
Badge
Hoi FRA,

Bedankt, ik heb naar je bestelling gekeken. Hierbij wordt inderdaad aangegeven dat het toestel niet in voorraad is. Ik kan deze echter niet vinden in onze voorraadlijsten. Ik ga hier voor je achteraan. Zodra ik meer duidelijkheid voor je heb laat ik het je meteen weten!

Mark
Reputatie 7
Badge
Hoi FRA,

Bedankt, ik heb naar je bestelling gekeken. Hierbij wordt inderdaad aangegeven dat het toestel niet in voorraad is. Ik kan deze echter niet vinden in onze voorraadlijsten. Ik ga hier voor je achteraan. Zodra ik meer duidelijkheid voor je heb laat ik het je meteen weten!

Mark

Misschien toch ook even de website aanpassen?
Reputatie 4
Badge
Inmiddels zijn de voorraden op de website up-to-date. Ik heb het topic gesloten. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.