beantwoord

Huawei P10 levering

• 9 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 170 x bekeken

Hoi TELE2!

Vandaag mijn abonnement verlengt met toestel Huawei P10. Daarna heb ik email gehad dat toeslag is niet op voorraad en levering datum niet bekend is. Dus mijn vraag is hoelang is het wachttijd? Ik snap dat jullie bestellen de toestellen rechtstreeks bij de fabrikant.

Gr

Linas
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 10 augustus 2017, 20:30

Hi linaslau,

Wij ontvangen deze week weer een voorraad, ik verwacht echter niet dat die van jou hierbij zit. De laatste update hebben wij gisteren ontvangen, omtrent de levering van de Huawei P10 Black. Je wordt sowieso per mail geïnformeerd uiteraard, maar zodra ik iets weet laat ik het je ook weten!

Groetjes,

Hinke
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 4
Badge
Hi linaslau,

Welke kleur heb je besteld? Dan kijk ik het even na voor je.

Groetjes,

Hinke
Hi,

Huawei P10 Black 64 GB

Gr

Linas
Reputatie 4
Badge
Hi linaslau,

Wij ontvangen deze week weer een voorraad, ik verwacht echter niet dat die van jou hierbij zit. De laatste update hebben wij gisteren ontvangen, omtrent de levering van de Huawei P10 Black. Je wordt sowieso per mail geïnformeerd uiteraard, maar zodra ik iets weet laat ik het je ook weten!

Groetjes,

Hinke
Het is echt vervelend. Want toestel was op voorraad tijdens bestelling en na betaling komt email dat niet.

Gr

Linas
Reputatie 4
Badge
Hi linaslau,

Wij geven zoveel mogelijk een update van de voorraad zoals die op moment van bestelling is, echter wil dit dus nog wel eens afwijken van de praktijk. Wij informeren onze klanten altijd per mail over de daadwerkelijke voorraad en wanneer je toestel leverbaar is.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi linaslau,

Ik zie dat je het toestel hebt ontvangen, klopt dat? Bevalt die goed?

Groetjes,

Hinke