beantwoord

Huawei p10 aanbieding

• 15 februari 2018
  • 8 reacties
  • 224 x bekeken

Ik zag de advertentie over de huawei p10, maar kan deze op de site niet terugvinden.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 16 februari 2018, 11:53

Hoi Chhantal,

Het klopt dat deze inderdaad niet op de website te kiezen is. Ik ga hier achteraan om te achterhalen hoe dit komt!

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge
Ik zag de advertentie over de huawei p10, maar kan deze op de site niet terugvinden.

Je kunt eens bellen met afdeling verkoop 0800-1602

Staat inderdaad niet op de site
Misschien ook is de Huawei P10 aanbieding alleen via Wederverkopers te bestellen. Kijk eens op de sites van Belsimpel.nl of Mobiel.nl
Of loop eens een Tele2 winkel binnen
Reputatie 7
Badge +2
Klopt ??

Staat wel in de dit wil ik aanbieding site, maar wordt niet getoond in tussen de telefoons.

Maar geen probleem, bij mobiel.nl is de telefoon wel te bestellen, en is nog flink wat goedkoper 🙂. 312€ VS 370€ 348€ vs 370€

https://m.mobiel.nl/smartphone/huawei/p10/met-abonnement/tele2/tele2-2-jaar/40-472%7C520-4234%7Chc24-0_0%7Cpv-1286

Edit:
Prijs aangepast, @eric had het goed gezin, prijs van Tele2 was alles inclusief, die van mobiel.nl niet.
Reputatie 7
Badge +4
Komen nog wel thuiskopieheffing en aansluitkosten bij mobiel.nl 312 euro. Dus voordeel wordt wat kleiner.
Reputatie 4
Badge
Hoi Chhantal,

Het klopt dat deze inderdaad niet op de website te kiezen is. Ik ga hier achteraan om te achterhalen hoe dit komt!

Mark
Reputatie 7
Badge
Klopt ??

Staat wel in de dit wil ik aanbieding site, maar wordt niet getoond in tussen de telefoons.

Maar geen probleem, bij mobiel.nl is de telefoon wel te bestellen, en is nog flink wat goedkoper 🙂. 312€ VS 370€ 348€ vs 370€

https://m.mobiel.nl/smartphone/huawei/p10/met-abonnement/tele2/tele2-2-jaar/40-472%7C520-4234%7Chc24-0_0%7Cpv-1286

Edit:
Prijs aangepast, @eric had het goed gezin, prijs van Tele2 was alles inclusief, die van mobiel.nl niet.

Toch altijd nog goedkoper! En bij Mobiel.nl heb je je toestel als je vandaag besteld morgen al in huis ....
Bij Tele2 wacht je nog even. Ze zijn eerst nog aan het navragen waarom de Huawei aanbieding niet te bestellen is.... Daarna wordt gekeken of ie al dan niet op voorraad is gevolgd door mail van de bezorgdienst waarmee afspraak gemaakt dient te worden( duurt meestal week)
Reputatie 7
Badge
Komen nog wel thuiskopieheffing en aansluitkosten bij mobiel.nl 312 euro. Dus voordeel wordt wat kleiner.

Dat wel maar toch......22 euro voordeliger en sneller in huis.
Reputatie 7
Badge

Dat wel maar toch......
22 euro scheelt alweer in je abonnementskosten.
Reputatie 3

Ja nu je het zegt. Is iets kleiner voordeel , 20 euro nog maar ......maar in elk geval wel veel betere service bij de retailers en vooral veel meer duidelijkheid! Goede voorlichting en communicatie over bestelling ....zelfs als ze 20 euro duurder zouden zijn, zou ik er nog voor kiezen daar te bestellen ....