beantwoord

Huawei P10

  • 27 maart 2017
  • 99 reacties
  • 3627 x bekeken

Begin maart heb ik mijn abonnement bij Tele2 verlengd en een Huawei P10 besteld. Toendertijd kreeg ik een mailtje dat deze 25 maart beschikbaar zou zijn, echter staat de status van de bestelling nog steeds op "Toestel in Presale". Is het bekend of er vertraging is opgelopen of iets dergelijks?

Met vriendelijke groeten,
Principia
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 28 maart 2017, 14:32

Hi iedereen,

Ik heb een update wat betreft de Huawei P10 en de Huawei P10 Lite.

In week 17 worden de volgende toestellen verwacht:
Huawei P10 Lite Midnight Black
Huawei P10 Lite Pearl White
Huawei P10 Lite Platinum Gold
Huawei P10 Mystic Silver
Huawei P10 Prestige Gold

Let op, dit is niet perse de defintieve levertijd, hierover krijgen jullie uiteraard nog bericht van de OPD.

Groetjes,

Hinke

*** Reactie aangepast op 22-04-2017
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

99 reacties

Ik heb inmiddels bericht gekregen van OPD, dus eind van de week klopte (in geval van Huawei P10 Black). Veel plezier allen.
Netjes geannuleerd maar met bevestiging per mail hoop ik? Inderdaad jammer van de camera maar de P10 heeft zelf goede camera aan boord. Ik twijfelde nog of ik hem zou kopen maar heb uiteindelijk toch de Samsung 7 Edge gekocht. Blauwe.
Waaaaaat????? Nee dat bestaat niet .......:)
Je maakt me nieuwsgierig...Welke provider? Ik bel morgen met Tele2 dat ze mijn bestelling kunnen annuleren. Wat een slechte klantenservice heeft Tele2 zeg.....
Reputatie 7
Badge +4
Leuk Principia, en door die week geduld heb je ook je Leica camera gewoon erbij!

+1 Een update zou tof zijn. Ook omdat er op de verkoop pagina staat dat de telefoons op voorraad zijn.
https://www.tele2.nl/shop/mobiel/abonnement/huawei-p10/
Ja volgens de site zijn alle toestellen op voorraad. Ook de Samsung S7 Edge die dat al wekenlang niet is. Verzoeke dit aan te passen.
Ik heb ook een huawei p10 gekocht in de pre-sale en bij mij staat ook nogsteeds niks over verdere levering. Hoe komt dit? Wanneer is de levering? Iemand van Tele2 die erop kan reageren?
Ook ik wacht op verdere info van Tele2...
Kijk Jeremiahmp dat bedoel ik.
Duidelijkheid naar je klanten toe en eerlijke voorlichting. Bij elke pre order van welk merk dan ook steeds dezelfde klachten, dezelfde vragen en dezelfde nietszeggende antwoorden en de kastje /muur methode.
En blijven volhouden dat het toestel op voorraad is op je website is volksverlakkerij.
Graag sluit ik me aan bij de eerste vraag en de daarop volgende reacties.
Ook ik wacht vanaf begin maart met smart op de bestelde Hauwei .
De minste service lijkt me toch een persoonlijk bericht aan de klanten.
Gaarne met een nadere uitleg over de verdere gang van zaken.
Reputatie 4
Badge
Hi int1,

Goed dat je het aangeeft, was die helemaal vergeten te vermelden.
De Huawei P10 Black verwachten wij eind deze week. Ook hiervoor geldt: dit is niet perse de defintieve levertijd, hierover krijgen jullie uiteraard nog bericht van de OPD.

Groetjes,

Hinke
Bekende strekking van dit topic. Vier weken geleden heb ik een iPhone besteld, die op de verkooppagina ook nog een hele tijd de status 'op voorraad' had (na mijn bestelling). Tot op heden (bijna een maand verder) nog helemaal niks gehoord over de levering van het toestel ...
Bekende strekking van dit topic. Vier weken geleden heb ik een iPhone besteld, die op de verkooppagina ook nog een hele tijd de status 'op voorraad' had (na mijn bestelling). Tot op heden (bijna een maand verder) nog helemaal niks gehoord over de levering van het toestel ...

Bedoel je Iphone 7 Plus?
ALLE toestellen op de website zijn ALTIJD op voorraad zodat klanten blijven bestellen.

Thnx Karin dat je dat zegt. Dat is dan echt niet normaal. Las idd dat er voorraad is. We wilden(mijn man en ik) deze week Iphone 7 plus bestellen(mag verlengen) maar omdat nog helaas te duur is dus ff wachten. Maar sowieso ff wachten als ik het hier allemaal lees. Erg hoor.
Er zijn ook goedkopere abonnementen maar ja als je je oog laat vallen op het allerduurste toestel ja dan snap je dat het vanzelf ook duur wordt met abo. Wil je perse de nieuwste Iphone
Reputatie 1
Volgens meerdere Tele2 medewerkers zou ik mijn toestel 2 weken geleden binnen moeten hebben.
schandalig hoe lang Tele2 consumenten laat wachten op hen nieuwe toestel.
Er zijn ook goedkopere abonnementen maar ja als je je oog laat vallen op het allerduurste toestel ja dan snap je dat het vanzelf ook duur wordt met abo. Wil je perse de nieuwste Iphone

Ik heb nog Iphone 6 en sinds gister in plaats van Iphone 7 Plus dan maar Samsung Galaxy J 3 (ook goeie toestel)
Reputatie 4
Badge
Hi iedereen,

Even een verzoekje voor iedereen: mocht je een vraag hebben over je eigen abonnement dan zou ik je willen vragen om een eigen topic te starten.
Op dit moment lopen de vragen door elkaar en om het overzichtelijk te houden, zou ik het graag bij vragen over de Huawei P10 (in het algemeen). Deze topic heeft tenslotte het onderwerp Huawei P10.

Wat betreft de voorraad zoals deze op de website staat: Als het toestel niet op voorraad is, dan krijg je hier als klant bericht over. Indien je dan wil afzien van de order, dan kan je deze uiteraard binnen 14 dagen annuleren.

Groetjes,

Hinke
Hi iedereen,

Even een verzoekje voor iedereen: mocht je een vraag hebben over je eigen abonnement dan zou ik je willen vragen om een eigen topic te starten.
Op dit moment lopen de vragen door elkaar en om het overzichtelijk te houden, zou ik het graag bij vragen over de Huawei P10 (in het algemeen). Deze topic heeft tenslotte het onderwerp Huawei P10.

Wat betreft de voorraad zoals deze op de website staat: Als het toestel niet op voorraad is, dan krijg je hier als klant bericht over. Indien je dan wil afzien van de order, dan kan je deze uiteraard binnen 14 dagen annuleren.

Groetjes,

Hinke


Als oprichter van dit topic heb ik wel degelijk aan dit soort berichten van Andreas, blijkbaar komt dit vaker voor en steekt Tele2 haar kop regelmatig in het zand. Dit zal ik in de toekomst meenemen in mijn overweging om hier een product aan te schaffen.

"Als het toestel niet op voorraad is, dan krijg je hier als klant bericht over."

Dit ons punt. Dit gebeurt dus niet, wij moeten als klant zelf iniatief nemen om achter de actuele status van ons bestelde product te komen. Een mailtje met informatie dat de levering vertraging heeft opgelopen zou een hoop goed maken.

Ik snap dat jij slechts een werknemer bent en geen invloed hebt op dit beleid, daarom bedankt voor het antwoorden van onze vragen.
Zo maar even mijn bestelling annuleren,

Gister 1 bij mijn huidige provider aangevraagd en deze ( P10 black ) wordt morgen netjes
afgeleverd bij mij aan de deur ... Dacht hier een Pre-sale te bestellen en 1 van de eerste met het toestel zou zijn , NOT!

Bij deze bedankt voor jullie feedback en reacties, maar ik heb hem morgen binnen 😉
Veel plezier ermee Jerimiahmp. Il heb hem vanmorgen bij Mediamarkt bekeken. Hij is echt mooi zeg........
En volop op voorraad ook.
Veel plezier ermee Jerimiahmp. Il heb hem vanmorgen bij Mediamarkt bekeken. Hij is echt mooi zeg........
En volop op voorraad ook.


Dank je Karin,

Krijg nu geen camera erbij, maar daar deed ik het niet voor...
had graag de telefoon al gehad, maar je wordt er mooi in meegenomen zo
Net een hele vriendelijke en begripvolle medewerker aan de lijn gehad, die netjes mijn bestelling geannuleerd heeft ...
Hij vertelde mij dat de P10 nog aan niemand geleverd is , dus ik vertelde dat ik al een andere provider had gevonden die morgen mij het toestel komt bezorgen.

Dus alles netjes afgehandeld en morgen genieten van de P10:)
nee, maar wel bevestigd in mijnTELE2