beantwoord

Huawei P10

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

99 Reacties

int1 schreef:

principia schreef:

Ik heb inmiddels bericht gekregen van OPD, dus eind van de week klopte (in geval van Huawei P10 Black). Veel plezier allen.

Nice! Op de hoeveelste heb jij de telefoon besteld? en ik wacht nog geduldig op een bericht..

2 maart, heb je wel de zwarte versie van de P10?
principia schreef:

int1 schreef:

principia schreef:

Ik heb inmiddels bericht gekregen van OPD, dus eind van de week klopte (in geval van Huawei P10 Black). Veel plezier allen.

Nice! Op de hoeveelste heb jij de telefoon besteld? en ik wacht nog geduldig op een bericht..

2 maart, heb je wel de zwarte versie van de P10?

Ja ik heb ook de Huawei P10 Black, ik ben wel een dag later geweest met mijn bestelling dus dat is niet zo gek denk ik.
Ik heb ook een bericht gehad van de OPD, morgen mag ik de huawei in ontvangst nemen. Bedankt allemaal!
Nu ben ik wel heel erg benieuwd, hoe bevalt de telefoon? Ik krijg die van mij ook morgen binnen 🙂
Ik wacht nog steeds op de p10 black
Volgens Hinke wordt de p10 black eind week 13 geleverd maar volgens de klantenservice in week 14
Dus geen actuele info hier.
Ik vind het trouwens een slechte zaak dat de winkel (Rotterdam) niet door de klantenservice benaderd kan worden en dat klanten niet op de hoogte worden gehouden(mail).
Slecht voor het vertrouwen en voor mij een reden om niet snel te verlengen..
Mijn vraag is of iemand van tele2 al nieuwe (actuele) info heeft over de levering van de p10 ?
del pablo schreef:

Nu ben ik wel heel erg benieuwd, hoe bevalt de telefoon? Ik krijg die van mij ook morgen binnen :)

Telefoon bevalt heel erg goed! Uiteindelijk blijft het wel een telefoon en zijn er niet zo veel nieuwe "Gimmicks" naast de twee lenzen.
De foto's zijn mooi maar met weinig licht is het wat lastig om een foto te maken.
Reputatie 4
Badge
Hi rodigg,

Er is een verschil tussen de Huawei P10 Black en de Huawei P10 Lite Midnight Black, deze laatste wordt in week 14 verwacht.
Zo heeft int1 de Huawei P10 Black besteld en al in gebruik!

Groetjes,

Hinke
Hinke van Tele2 schreef:

Hi rodigg,

Er is een verschil tussen de Huawei P10 Black en de Huawei P10 Lite Midnight Black, deze laatste wordt in week 14 verwacht.
Zo heeft int1 de Huawei P10 Black besteld en al in gebruik!

Groetjes,

Hinke

Ik heb een lite besteld, maar nog geen bericht gehad. Het is week 14 zover ik het weet
eric schreef:

Leuk Principia, en door die week geduld heb je ook je Leica camera gewoon erbij!

Als Tele2 gewoon eerlijke info verstrekt zou hebben hadden Principia en andere klanten helemaal niet hoeven te wachten en bij retailer kunnen bestellen, daar had ze evengoed ook de camera gratis gekregen, want dat is een Huawei aanbieding en geen Tele2 kadootje,
Goedkope manier om abonnementen te blijven verkopen door simpelweg bij elk toestel de status "Op voorraad" te zetten ook als al heel lang bekend is dat ze dat echt niet zijn.
De status is uiteraard nog steeds niet aangepast op de bestelpagina van de Tele2 website....
Alle toestellen zijn op voorraad staat er, vergeet het maar! We werken er hard aan werd er gezegd door de moderator....
Reputatie 4
Badge
Hi all,

Een nieuwe update: De Huawei P10 Lite DS (Black, Gold, White) wordt in week 15 verwacht. Is dus een week verplaatst.
Ik kan helaas nog steeds geen beloftes maken of ze volgende week wel worden geleverd.

Groetjes,

Hinke
Hi Hinke

Ook hier dus weer hetzelfde sprookje. Op voorraad op de website klopt niet .Het is gewoon afwachten. Verkoop trucje! De abonnementen zijn afgesloten. Tele2 heeft het doel bereikt.

Groetjes Karin
Reputatie 2
Badge
Ik had de p10 lite al op 29 maart binnen via gsmwijzer geen probleem
Helaas is de status op mijn Tele2 ook nog steeds niet aangepast. Is al bekend of de P10 Gold nog steeds leverweek 16 heeft?
Zeer jammer dat er ook na al deze meldingen nog steeds geen informatie vanuit Tele2 wordt gegeven, maar dat je er nog steeds voor moet zoeken.
Helaas nog steeds geen nieuws. Afgelopen week wederom gebeld met Tele2. Volgens hun zou het toestel toch echt in week 15 geleverd moeten worden, nadat ik aangaf dat het nu inmiddels al week 16 was , kreeg ik het antwoord. Oh, dan zal het nu wel snel gaan komen.
Ook deze week en nu is het inmiddels donderdag, nog steeds niets gehoord van Tele2 of van de koerier

Ik ben al jaren klant bij Tele2 en was altijd zeer tevreden. Echter wat hier nu gebeurd... ik heb nog nooit zo'n slechte service mee gemaakt. Waarschijnlijk wordt het toch hard na denken over een andere provider voor mijn mobiele telefoon, maar ook mijn internet, tv en thuis bellen.....
Lons schreef:

Helaas nog steeds geen nieuws. Afgelopen week wederom gebeld met Tele2. Volgens hun zou het toestel toch echt in week 15 geleverd moeten worden, nadat ik aangaf dat het nu inmiddels al week 16 was , kreeg ik het antwoord. Oh, dan zal het nu wel snel gaan komen.
Ook deze week en nu is het inmiddels donderdag, nog steeds niets gehoord van Tele2 of van de koerier

Ik ben al jaren klant bij Tele2 en was altijd zeer tevreden. Echter wat hier nu gebeurd... ik heb nog nooit zo'n slechte service mee gemaakt. Waarschijnlijk wordt het toch hard na denken over een andere provider voor mijn mobiele telefoon, maar ook mijn internet, tv en thuis bellen.....

Ik ben uiteindelijk overgestapt naar een andere provider, omdat ik het ook te lang vond duren. Helaas is dit een algemeen probleem bij iedere provider. Huawei belooft steeds de gouden versie te versturen naar providers, maar zij komen hun beloftes niet na. Als het goed is, worden ze morgen, 21 april, verstuurd naar de verschillende providers. Ik hou de website van KPN in de gaten en daar staat ook nu ook 21 april. Hopen op het beste! Ik word er in ieder geval ook niet goed van!
Reputatie 4
Badge
Hi allemaal,

Ik heb een nieuwe update geplaatst, over de verwachte leverdatum, in mijn eerdere bericht.
Zoals Linvdin aangeeft zijn wij afhankelijk van de leverancier, ik kan helaas niks veranderen hierin.

Groetjes,

Hinke
Ja hoor afhankelijk van de leverancier . Logisch dat kan . Maar zet dan niet op de bestelsite dat je het toestel op voorraad hebt. .....Dat is oneerlijke Verkooptechniek. En niet toegestaan.
karin303 schreef:

Ja hoor afhankelijk van de leverancier . Logisch dat kan . Maar zet dan niet op de bestelsite dat je het toestel op voorraad hebt. .....Dat is oneerlijke Verkooptechniek. En niet toegestaan.

Ja dat maakt het inderdaad echt oneerlijk! Ze hebben al verschillende keren gezegd het op de website aan te passen, maar daar is ook nog niets van terecht gekomen.

Ik heb mijn Huawei p10 goud gisteren mogen ontvangen! Besteld via mobiel.nl. Mooi toestel hoor!!
Veel plezier ermee!
Vandaag als verrassing stond ODP zonder vooraankondiging aan de deur. Super blij met mijn nieuwe telefoon. (Na 6 weken!)Jammer dat zelfs over de levering niet door Tele2,zoals ze wel vermelden gecommuniceerd wordt.
Ik hoop ook dat de andere mensen snel hun telefoon mogen ontvangen.
Reputatie 7
Badge +5
Weer een tevreden klant, dus dit gewauwel kan de prullenbak in.

Lons schreef:

Waarschijnlijk wordt het toch hard na denken over een andere provider voor mijn mobiele telefoon, maar ook mijn internet, tv en thuis bellen.....

.
tevreden is een groot woord. Ik ben blij dat mijn telefoon er uiteindelijk is. Ik ben echter niet te spreken over de manier van het (niet) communiceren van Tele2
Maar waarom blijft een klant ondanks het feit dat er niet gecommuniceerd wordt over levering van bestelling dan doidleuk wekenlang wachten vraag ik me af?
Reputatie 4
Badge
Hi all,

Aangezien het erg rustig is nu in deze topic en principia het antwoord al heeft gehad, ga ik deze topic sluiten.
Mocht iemand toch nog vragen hebben, dan kan hij/zij zijn/haar eigen topic starten.

Groetjes,

Hinke