beantwoord

Huawei P10

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

99 Reacties

karin303 schreef:

Veel plezier ermee Jerimiahmp. Il heb hem vanmorgen bij Mediamarkt bekeken. Hij is echt mooi zeg........
En volop op voorraad ook.

Dank je Karin,

Krijg nu geen camera erbij, maar daar deed ik het niet voor...
had graag de telefoon al gehad, maar je wordt er mooi in meegenomen zo
Net een hele vriendelijke en begripvolle medewerker aan de lijn gehad, die netjes mijn bestelling geannuleerd heeft ...
Hij vertelde mij dat de P10 nog aan niemand geleverd is , dus ik vertelde dat ik al een andere provider had gevonden die morgen mij het toestel komt bezorgen.

Dus alles netjes afgehandeld en morgen genieten van de P10:)
Netjes geannuleerd maar met bevestiging per mail hoop ik? Inderdaad jammer van de camera maar de P10 heeft zelf goede camera aan boord. Ik twijfelde nog of ik hem zou kopen maar heb uiteindelijk toch de Samsung 7 Edge gekocht. Blauwe.
nee, maar wel bevestigd in mijnTELE2
Reputatie 7
Badge +4
Dan moet het helemaal goed komen!
Ik vind het wel vreemd dat wanneer je de klantenservice belt, zij aangeven dat het toestel (Huawei P10 Gold) op voorraad is. Hoe is het mogelijk dat jullie kunnen zeggen op de website en de 5 collega's die ik heb gesproken, zeggen dat het op voorraad is, terwijl ik nu nog minimaal 3 weken moet wachten?? En dan is het nog maar de vraag of dat het over drie weken binnen komt.. Want er is volgens mij een hele rits aan mensen die deze telefoon besteld heeft.

Wellicht is het wel goed om iedereen die de Huawei P10 hebben gepre-orderd om de twee dagen op de hoogte te houden?!
Ja zo werkt het bij ieder bedrijf en dat zou inderdaad netjes zijn.Regelmatig eveñ een upxate geven met concrete info..Maar Tele2 is Tele2 en laat het aan de klanten over om zelf te bellen. Verwacht geen informatie waar je iets aan hebt ze weten het zelf niet.De contracten zijn toch binnen? Je hoort het wel van de besteldienst als je Huawei er is. Gewoon blijven wachten of annuleren .
Gaat echt altijd zo met levering van toestellen bij Tele2.
Zal ook zo blijven gaan Goedkoop heel goedkoop om je er zo vanaf te maken
eric schreef:

Moet wel ja . Maar er moet nog wel meer helemaal goed komen. Nog een lange weg te gaan
karin303 schreef:

eric schreef:

Moet wel ja . Maar er moet nog wel meer helemaal goed komen. Nog een lange weg te gaan

Daarom ben blij dat ik geannuleerd heb, morgen tussen 10:30 en 13:00 wordt hij bezorgd , dus ben benieuwd
die camera van de pre-order mag me gestolen worden 😉
Ik zal jullie mijn bevindingen delen ...niet om jullie jaloers te maken hoor.
En ik moet zeggen dat mijn toekomstige abbo ook nog eens goedkoper is 😉
Waaaaaat????? Nee dat bestaat niet .......:)
Je maakt me nieuwsgierig...Welke provider? Ik bel morgen met Tele2 dat ze mijn bestelling kunnen annuleren. Wat een slechte klantenservice heeft Tele2 zeg.....
pff, lees nu de update hier op het forum. Verwachte datum is week 16!!!! Is bijna een maand later als de afgesproken datum. En toevallig dat ik het dan hier op het forum kan lezen, want van Tele2 zelf hoor ik helemaal niet.
Hoop dat de telefoon snel komt.... Ben benieuwd of Tele2 ook met tegemoetkoming komt. Extra bij Tele2 besteld en niet bij Vodafone. Vind het wachten wel erg vervelend.
Lons schreef:

pff, lees nu de update hier op het forum. Verwachte datum is week 16!!!! Is bijna een maand later als de afgesproken datum. En toevallig dat ik het dan hier op het forum kan lezen, want van Tele2 zelf hoor ik helemaal niet.
Hoop dat de telefoon snel komt.... Ben benieuwd of Tele2 ook met tegemoetkoming komt. Extra bij Tele2 besteld en niet bij Vodafone. Vind het wachten wel erg vervelend.

Geen zin om te wachten ?
Vraag gewoon aan bij een andere provider.
Ik heb gisteren een bestelling gedaan bij een ander en vandaag tussen 10:30 en 12:30 wordt de telefoon afgeleverd, maar dan zonder de camera die je er bij krijgt in de Pre-sale
Jeremiahmp schreef:

Lons schreef:

Geen zin om te wachten ?
Ik heb gisteren een bestelling gedaan bij een ander en vandaag tussen 10:30 en 12:30 wordt de telefoon afgeleverd, maar dan zonder de camera die je er bij krijgt in de Pre-sale

Welke provider heb je het besteld? En toevallig de gouden versie?
Linvdin schreef:

Jeremiahmp schreef:

Lons schreef:

Geen zin om te wachten ?

Welke provider heb je het besteld? En toevallig de gouden versie?

Ik heb inderdaad de gouden P10 besteld. En Tele2 als provider (is ook mijn huidige provider)
Toestel net mogen ontvangen en moet jullie zeggen dat jullie er geen spijt van krijgen ...
Wat een top telefoontje zeg 😉
Voor degenen die een zwarte Huawei p10 besteld hebben, in Eindhoven is deze gewoon in de winkel op voorraad..
Mooi om te horen dat je er blij mee bent! Helaas moeten de meeste van ons nog x aantal weken wachten voordat we de telefoons (eindelijk) hebben..
Ligt evht aan jullie zelf int1. Je lunt annuleren en elders nieuwe bestellen dan heb je m binnen 1 dag
Ik heb inmiddels bericht gekregen van OPD, dus eind van de week klopte (in geval van Huawei P10 Black). Veel plezier allen.
Ok nou valt mee voor jou dan is maar week later dan je werd verteld.
Reputatie 7
Badge +5
principia schreef:

Ik heb inmiddels bericht gekregen van OPD, dus eind van de week klopte (in geval van Huawei P10 Black). Veel plezier allen.

Auw, dan is de topicstarter voorzien van een antwoord en kan het topic op slot.
.

.
Reputatie 7
Badge +4
Leuk Principia, en door die week geduld heb je ook je Leica camera gewoon erbij!

Jeremiahmp schreef:

Zo maar even mijn bestelling annuleren,

Gister 1 bij mijn huidige provider aangevraagd en deze ( P10 black ) wordt morgen netjes
afgeleverd bij mij aan de deur ... Dacht hier een Pre-sale te bestellen en 1 van de eerste met het toestel zou zijn , NOT!

Bij deze bedankt voor jullie feedback en reacties, maar ik heb hem morgen binnen ;-)

Mooi,enjoy. Ik heb morgen mijn Iphone 7 Plus black binnen,cant wait.
principia schreef:

Nice! Op de hoeveelste heb jij de telefoon besteld? en ik wacht nog geduldig op een bericht..