beantwoord

Huawei P10

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

99 Reacties

Hinke van Tele2 schreef:

Hi iedereen,

Ik ga hier gelijk werk van maken, want het is overduidelijk dat de communicatie over dit toestel niet goed verloopt.
Voor mij is het helaas op dit moment ook niet inzichtelijk wanneer het toestel komt. Ik zal later vandaag een update geven.

We houden contact 😉

Groetjes,

Hinke

Bedankt voor je reactie!
Blijft de vraag waarom er nog steeds vermeld wordt op Website van Tele2 www.tele2.nl dat Huawei P 10 op voorraad is?
Reputatie 4
Badge
Hi iedereen,

Ik heb een update wat betreft de Huawei P10 en de Huawei P10 Lite.

In week 17 worden de volgende toestellen verwacht:
Huawei P10 Lite Midnight Black
Huawei P10 Lite Pearl White
Huawei P10 Lite Platinum Gold
Huawei P10 Mystic Silver
Huawei P10 Prestige Gold

Let op, dit is niet perse de defintieve levertijd, hierover krijgen jullie uiteraard nog bericht van de OPD.

Groetjes,

Hinke

*** Reactie aangepast op 22-04-2017
Hinke van Tele2 schreef:

Hi iedereen,

Ik heb een update wat betreft de Huawei P10 en de Huawei P10 Lite.

In week 14 worden de volgende toestellen verwacht:
Huawei P10 Lite Midnight Black
Huawei P10 Lite Pearl White
Huawei P10 Lite Platinum Gold

En in week 16 worden de volgende toestellen verwacht:
Huawei P10 Mystic Silver
Huawei P10 Prestige Gold

Let op, dit is niet perse de defintieve levertijd, hierover krijgen jullie uiteraard nog bericht van de OPD.

Groetjes,

Hinke

Dankjewel Hinke, geld week 14 ook voor de Huawei P10 Black? Dus niet de lite variant.
Reputatie 4
Badge
Hi int1,

Goed dat je het aangeeft, was die helemaal vergeten te vermelden.
De Huawei P10 Black verwachten wij eind deze week. Ook hiervoor geldt: dit is niet perse de defintieve levertijd, hierover krijgen jullie uiteraard nog bericht van de OPD.

Groetjes,

Hinke
Hinke van Tele2 schreef:

Hi int1,

Goed dat je het aangeeft, was die helemaal vergeten te vermelden.
De Huawei P10 Black verwachten wij eind deze week. Ook hiervoor geldt: dit is niet perse de defintieve levertijd, hierover krijgen jullie uiteraard nog bericht van de OPD.

Groetjes,

Hinke

Bedankt voor de update. Helaas nog even een weekje wachten dus.
Reputatie 2
Badge
En waarom staat er dan op de site dat deze toestellen op voorraad zijn?
Dat is naar mijn mening toch wel een vorm van misleiding
ALLE toestellen op de website zijn ALTIJD op voorraad zodat klanten blijven bestellen.
Reputatie 2
Badge
Inderdaad daar zal ook niet op gereageerd worden door een tele2 medewerker.
Er worden nu toestellen VERWACHT.Ze zijn dus niet op voorraad. Het is niet zeker dat ze ook daadwerkelijk geleverd worden zegt Hinke van Tele2..Bij online bestellingen staat normaal als een toestel op voorraad is : voor 23.59 besteld morgen geleverd.
Beste Hinke,

Gaarne wil ik zo snel mogelijk van Tele2 horen hoe ik mijn bestelling kan wijzigen.

Ik begrijp nu dat de Huawei P10 Black aan het eind van deze week (week 13) is te verwachten. Ik heb een Huawei P10 Mystic Silver besteld en dat betekent dat ik nog drie weken zou moeten wachten op levering. Namelijk levering in week 16.

Over drie weken ga ik een maand op reis. Op basis van jullie toezegging verwachtte ik mijn nieuwe Huawei ruimschoots voor mijn vertrek in gebruik te hebben genomen. Niet dus!

Als mijn bestelling niet gewijzigd kan worden zie ik af van levering. Nu ben ik nog bereid een andere kleur voor lief te nemen. Ik ben benieuwd naar jullie antwoord.

Vriendelijke groet,

Hans
Reputatie 7
Badge +4
Dan kun je het beste even de klantenservice bellen. Zij kunnen in de systemen..
Ha Eric,

Dank voor jouw reactie. Ik ga er morgen meteen werk van maken. Nu zijn ze gesloten.

Vriendelijke groet,

Hans
ik heb nog een nietszeggende reactie van huawei gekregen....."wanneer de p10 bij tele2 is, is nog niet bekend". De data zoals eerder genoemd neem ik nu met een korreltje zout en dus mag minstens nog drie weken op de zilveren P10 wachten, wat heeft pre-orderen dan voor nut?
Reputatie 7
Badge +5
Voor de klant niets maar dat had je al begrepen.
1 troost, met actiemodellen (iPhone/Samsung) zit je in hetzelfde schuitje.
Bekende strekking van dit topic. Vier weken geleden heb ik een iPhone besteld, die op de verkooppagina ook nog een hele tijd de status 'op voorraad' had (na mijn bestelling). Tot op heden (bijna een maand verder) nog helemaal niks gehoord over de levering van het toestel ...
Andreas. schreef:

Bekende strekking van dit topic. Vier weken geleden heb ik een iPhone besteld, die op de verkooppagina ook nog een hele tijd de status 'op voorraad' had (na mijn bestelling). Tot op heden (bijna een maand verder) nog helemaal niks gehoord over de levering van het toestel ...

Bedoel je Iphone 7 Plus?
karin303 schreef:

ALLE toestellen op de website zijn ALTIJD op voorraad zodat klanten blijven bestellen.

Thnx Karin dat je dat zegt. Dat is dan echt niet normaal. Las idd dat er voorraad is. We wilden(mijn man en ik) deze week Iphone 7 plus bestellen(mag verlengen) maar omdat nog helaas te duur is dus ff wachten. Maar sowieso ff wachten als ik het hier allemaal lees. Erg hoor.
Er zijn ook goedkopere abonnementen maar ja als je je oog laat vallen op het allerduurste toestel ja dan snap je dat het vanzelf ook duur wordt met abo. Wil je perse de nieuwste Iphone
Reputatie 1
Volgens meerdere Tele2 medewerkers zou ik mijn toestel 2 weken geleden binnen moeten hebben.
schandalig hoe lang Tele2 consumenten laat wachten op hen nieuwe toestel.
karin303 schreef:

Er zijn ook goedkopere abonnementen maar ja als je je oog laat vallen op het allerduurste toestel ja dan snap je dat het vanzelf ook duur wordt met abo. Wil je perse de nieuwste Iphone

Ik heb nog Iphone 6 en sinds gister in plaats van Iphone 7 Plus dan maar Samsung Galaxy J 3 (ook goeie toestel)
Reputatie 4
Badge
Hi iedereen,

Even een verzoekje voor iedereen: mocht je een vraag hebben over je eigen abonnement dan zou ik je willen vragen om een eigen topic te starten.
Op dit moment lopen de vragen door elkaar en om het overzichtelijk te houden, zou ik het graag bij vragen over de Huawei P10 (in het algemeen). Deze topic heeft tenslotte het onderwerp Huawei P10.

Wat betreft de voorraad zoals deze op de website staat: Als het toestel niet op voorraad is, dan krijg je hier als klant bericht over. Indien je dan wil afzien van de order, dan kan je deze uiteraard binnen 14 dagen annuleren.

Groetjes,

Hinke
Hinke van Tele2 schreef:

Hi iedereen,

Even een verzoekje voor iedereen: mocht je een vraag hebben over je eigen abonnement dan zou ik je willen vragen om een eigen topic te starten.
Op dit moment lopen de vragen door elkaar en om het overzichtelijk te houden, zou ik het graag bij vragen over de Huawei P10 (in het algemeen). Deze topic heeft tenslotte het onderwerp Huawei P10.

Wat betreft de voorraad zoals deze op de website staat: Als het toestel niet op voorraad is, dan krijg je hier als klant bericht over. Indien je dan wil afzien van de order, dan kan je deze uiteraard binnen 14 dagen annuleren.

Groetjes,

Hinke

Als oprichter van dit topic heb ik wel degelijk aan dit soort berichten van Andreas, blijkbaar komt dit vaker voor en steekt Tele2 haar kop regelmatig in het zand. Dit zal ik in de toekomst meenemen in mijn overweging om hier een product aan te schaffen.

"Als het toestel niet op voorraad is, dan krijg je hier als klant bericht over."

Dit ons punt. Dit gebeurt dus niet, wij moeten als klant zelf iniatief nemen om achter de actuele status van ons bestelde product te komen. Een mailtje met informatie dat de levering vertraging heeft opgelopen zou een hoop goed maken.

Ik snap dat jij slechts een werknemer bent en geen invloed hebt op dit beleid, daarom bedankt voor het antwoorden van onze vragen.
Zo maar even mijn bestelling annuleren,

Gister 1 bij mijn huidige provider aangevraagd en deze ( P10 black ) wordt morgen netjes
afgeleverd bij mij aan de deur ... Dacht hier een Pre-sale te bestellen en 1 van de eerste met het toestel zou zijn , NOT!

Bij deze bedankt voor jullie feedback en reacties, maar ik heb hem morgen binnen 😉
Veel plezier ermee Jerimiahmp. Il heb hem vanmorgen bij Mediamarkt bekeken. Hij is echt mooi zeg........
En volop op voorraad ook.