beantwoord

Huawei P10

• 27 maart 2017
  • 99 reacties
  • 3610 x bekeken

Begin maart heb ik mijn abonnement bij Tele2 verlengd en een Huawei P10 besteld. Toendertijd kreeg ik een mailtje dat deze 25 maart beschikbaar zou zijn, echter staat de status van de bestelling nog steeds op "Toestel in Presale". Is het bekend of er vertraging is opgelopen of iets dergelijks?

Met vriendelijke groeten,
Principia
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 28 maart 2017, 14:32

Hi iedereen,

Ik heb een update wat betreft de Huawei P10 en de Huawei P10 Lite.

In week 17 worden de volgende toestellen verwacht:
Huawei P10 Lite Midnight Black
Huawei P10 Lite Pearl White
Huawei P10 Lite Platinum Gold
Huawei P10 Mystic Silver
Huawei P10 Prestige Gold

Let op, dit is niet perse de defintieve levertijd, hierover krijgen jullie uiteraard nog bericht van de OPD.

Groetjes,

Hinke

*** Reactie aangepast op 22-04-2017
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

99 reacties

+1 Een update zou tof zijn. Ook omdat er op de verkoop pagina staat dat de telefoons op voorraad zijn.
https://www.tele2.nl/shop/mobiel/abonnement/huawei-p10/
Ja volgens de site zijn alle toestellen op voorraad. Ook de Samsung S7 Edge die dat al wekenlang niet is. Verzoeke dit aan te passen.
Ik heb ook een huawei p10 gekocht in de pre-sale en bij mij staat ook nogsteeds niks over verdere levering. Hoe komt dit? Wanneer is de levering? Iemand van Tele2 die erop kan reageren?
Ook ik wacht op verdere info van Tele2...
Net toch maar even gebeld met de hulplijn. Daar is mij verteld dat de telefoons nog niet binnen zijn en dat het ook niet in de systemen staan wanneer ze wel komen.

Wordt dus helaas iets later als de 24ste
Net toch maar even gebeld met de hulplijn. Daar is mij verteld dat de telefoons nog niet binnen zijn en dat het ook niet in de systemen staan wanneer ze wel komen.

Lekker dan ... ipv dat ze hun klanten even een berichtje doen op de dag van of om de 2 dagen, dat scheelt weer een hoop vragen en telefoongesprekken voor de klantenservice

Lekker dan ... ipv dat ze hun klanten even een berichtje doen op de dag van of om de 2 dagen, dat scheelt weer een hoop vragen en telefoongesprekken voor de klantenservice

Ben trouwens wel benieuwd wanneer jullie hem krijgen, dus laten we elkaar dan maar een beetje op de hoogte houden, want een reactie van tele2 laat nogal mooi op zich wachten ... een goed welkom voor de nieuwe klanten 😉
En wat staat er op de website? Staat er nog steeds dat ie op voorraad is zodat de bestellingen binnen blijven komen?
Ik heb ook gebeld met de klantenservice. De vrouw aan de lijn heeft een mail naar t hoofdkantoor gestuurd met het aangegeven probleem. En zou worden gecontacteerd zodra dit was opgelost. Maar iemand bij u aan de lijn zei dus dat er nog geen toestellen waren geleverd?
Dit is het normale beleid je kunt het best je bestelling annuleren en via Mediamarkt of andere retailer nieuwe bestelling plaatsen.
Reputatie 7
Badge +5
Die speciale software voor VoLTE moet er natuurlijk opgezet worden.
Dat neemt wat tijd in beslag op die Chinese meuk maar dan krijg je ook wel wat natuurlijk.
Heb een pre order dus zit een Leica camera bij die ik graag wil hebben dus even afwachten. Hij zal uiteindelijk wel geleverd worden maar wil gewoon wat extra informatie over een vertraging, storing of iets dergelijks. Updates!
Die speciale software voor VoLTE moet er natuurlijk opgezet worden.
Dat neemt wat tijd in beslag op die Chinese meuk maar dan krijg je ook wel wat natuurlijk.

Ik hoop en denk niet dat ze de engineers die dit regelen ook gebruiken om de telefoon in ontvangst te nemen en te versturen ;)

Wat is voor jullie de reden geweest om de "Chinese meuk" / P10 te nemen?
Updates??????

Nou de ervaring heeft ons geleerd hier Luukske88 dat het daaraan altijd weer ontreekt bij Tele2. Wat je zegt hij zal uiteindelijk geleverd worden. Maar verwacht van Tele2 geen duidelijkheid of concrete informatie over je bestelstatus.
Luukske 88 je moet gewoon eens een x aantal keren bellen. Dan krijg je steeds ander antwoord en kun je doorhalen wat niet gewenst is. Mail naar hoofdkantoor? Ja hoor ?en nu maar afwachten........
Reputatie 7
Badge +5
Die software erop zetten ?
@int1
Dat doet de klantenservice tussendoor, daarom zoveel wachtenden voor je.
En vergeet het inpakken niet, je sim klaar maken enz. teveel om op te noemen.
Volgende keer gewoon rechtstreeks bij Alie Express bestellen .Goedkoper en sneller.
Reputatie 7
Badge +4
VolTE settings worden via een OTA (Over The Air) update geactiveerd. Daarom was b.v. Apple in staat om binnen een week bij zowel Tele2 als Vodafone deze feature te activeren. Als er eenmaal een activatie heeft plaatsgevonden zal bij nieuwe software updates (b.v. nieuwe Android versie) de activatie direct al aanwezig zijn.
Het gaat om een bestelling een pre order. en het ontbreken van informatie over het niet leveren Eric. En foutieve info op de website. Daar staat op voorraad..waarom ??
Reputatie 7
Badge +5
Dat is niet zo moeilijk Karin, wat je aan klanten binnen hebt heb je binnen.
Ook al klopt de informatie niet die ze op hun website tentoon spreiden.
Het is het misleiden van klanten, maar daar zal Eric wel een riedeltje op los laten dat het goed praat of met iets komen dat er van afleid..
Een riedeltje die perfect in het straatje van Tele2 past.
Nou ja, Je hebt een opzegtermijn, dus ben al verder aan het kijken of er providers zijn die hem wel op tijd leveren, zoals KPN ... dus ik hoop spoedig iets te horen van TELE2, want op deze manier raken ze eerder klanten kwijt, dan dat er klanten bijkomen
Kijk Jeremiahmp dat bedoel ik.
Duidelijkheid naar je klanten toe en eerlijke voorlichting. Bij elke pre order van welk merk dan ook steeds dezelfde klachten, dezelfde vragen en dezelfde nietszeggende antwoorden en de kastje /muur methode.
En blijven volhouden dat het toestel op voorraad is op je website is volksverlakkerij.
Graag sluit ik me aan bij de eerste vraag en de daarop volgende reacties.
Ook ik wacht vanaf begin maart met smart op de bestelde Hauwei .
De minste service lijkt me toch een persoonlijk bericht aan de klanten.
Gaarne met een nadere uitleg over de verdere gang van zaken.
Reputatie 4
Badge
Hi iedereen,

Ik ga hier gelijk werk van maken, want het is overduidelijk dat de communicatie over dit toestel niet goed verloopt.
Voor mij is het helaas op dit moment ook niet inzichtelijk wanneer het toestel komt. Ik zal later vandaag een update geven.

We houden contact ;)

Groetjes,

Hinke
Bedankt, ik ben benieuwd.