vraag

Huawei p smart plus 2019

• 25 april 2019
  • 11 reacties
  • 1206 x bekeken

Ondanks 2 x contact klantenservice 1x chat en 1 x telefonisch nog steeds geen voucher mogen ontvangen voor 50 euro extra toestel inruilwaarde. Mijn naam staat op een lijst maar ik zoe niks....
Leuke actie zo

Geld ook voor vrienden voordeel....binnen 5 werkdagen staat geld op uw rekening...5 dagen voorbij maar nog steeds geen geld op mijn rekening.

Ik zou het bijzonder op prijs stellen als de beloofde acries worden nagekomen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 6
Badge
Hi giku1974, welkom op ons forum! Gelijk heb je, dit soort promotie's worden al gauw een stuk minder leuk als je achter je geld aan moet gaan.

Even ter controle: voor beide acties gelden specifieke voorwaarden. Ook vind de uitbetaling/het verstrekken van de voucher pas na ~3 weken ná levering van het toestel plaats (zie ook hiervoor de FAQ van vriendenvoordeel en de Bijzondere actievoorwaarden van de Huawei promotie. Ook zou je direct na je bestelling een bevestiging hebben moeten krijgen die je deelname aan de Huawei promotie bevestigd. Heb je die gekregen?

Voor het vriendenvoordeel kun je verder rechtstreeks contact opnemen via het e-mailadres dat je hier vindt.

Hopelijk is het snel gefikst, mocht het toch spaak lopen geef mij een seintje dan neem ik even poolshoogte 🙂
Toestel is geleverd op zaterdag 30 maart.. is morgen 4 weken geleden
Ikheb geen mail ontvangen met de bevestiging van de Actie... Klantenservice gaf aan dat dit een bekend probleem was en daarom ben ik op een centrale excel sheet geplaatst

Hetzelfde geld voor mijn schoonvader en schoonmoeder
Bedankt voor de link van MGM. Ik heb een mail verzonden
Reputatie 6
Badge
Top! Ik ben bekend met de lijst in kwestie en daarmee zal het probleem met de voucher zeker opgelost worden. Hoe lang dat duurt is echter niet zeker..

Als het om een structureel probleem gaat en daar intern meer informatie over wordt gedeeld laat ik het je weten! Mocht je tussendoor vragen hebben of zelf een update krijgen dan hoor ik het graag 🙂
OK bedankt!
Hoi, MGM is geregeld. Ik heb helaas nog steeds geen voucher mogen ontvangen voor de extra inruilwaarde voor 50 euro....
Reputatie 6
Badge
Hoi, MGM is geregeld. Ik heb helaas nog steeds geen voucher mogen ontvangen voor de extra inruilwaarde voor 50 euro....

Dan zijn we in ieder geval halverwege ;)

Als ik het goed heb gezien ben je 17 april door mijn collega op een lijst geplaatst om de voucher voor je te regelen. Dan zijn er inmiddels 2 weken verstreken en zitten we wel op het punt waar je terecht ongeduldig mag worden. Hoewel ik enthousiast ben over de sheet is het nadeel dat we niet kunnen zien wat er achter de schermen gebeurt. Er is in ieder geval nog geen algemeen probleem met het toekennen van de vouchers aan het licht gekomen.

Ik zal de komende dagen proberen of ik hier inzage in kan krijgen. Mocht je in de tussentijd zelf al iets horen laat het me weten 🙂
Weer 7 dagen verder en er is nog niks gebeurd.... ik begin nu wel echt geïrriteerd te raken. Wanneer krijg ik nu eindelijk de vouchercode?
Nog steeds niks gehoord. Ik geef Tele2 nog 1 week om dit op te lossen. Anders ga ik mijn klacht doorgeven aan consuwijzer.nl
Tele2 houdt zich niet aan de aktievoorwaarden van zichzelf en adverteert nog gewoon met deze aktie. Die Tele2 niet nakomt. Zoiets is misleiding.
Reputatie 6
Badge
Nog steeds niks gehoord. Ik geef Tele2 nog 1 week om dit op te lossen. Anders ga ik mijn klacht doorgeven aan consuwijzer.nl
Tele2 houdt zich niet aan de aktievoorwaarden van zichzelf en adverteert nog gewoon met deze aktie. Die Tele2 niet nakomt. Zoiets is misleiding.

Dit is natuurlijk geen misleiding maar er gaat wel echt iets mis en het klopt dat we je al veel te lang aan het lijntje houden. Ik snap dat de maat onderhand vol is. Ik zet me ook in om voor het einde van de week nog een oplossing te bereiken en houd je op de hoogte.
Reputatie 6
Badge
Ik heb inmiddels te horen gekregen dat we met redeem in overleg zijn om jou voor het einde van de middag van een voucher te voorzien.

Laat me weten of het is gelukt 🙂