Huawei mate 9: Flash memory is UFS 2.0 niet 2.1, telefoon dus niet gebouwd naar specificaties.

• 2 mei 2017
  • 6 reacties
  • 1591 x bekeken

Titel. Ik zou graag van Tele2 horen hoe ze dit gaan oplossen.

KLUCG4J1EB-B0B1 MLC UFS2.0 64GB is de Flash memory en het hoort een 2.1 versie te zijn zoals je hier ziet: http://www.androidauthority.com/huawei-mate-9-removes-mention-ufs-2-1-766214/

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge
Laat het me weten als je er achter komt :)

Maar op wat serieuzere toon: dit is nog niet bij ons bekend en voordat we aan oplossingen kunnen denken moeten we eerst kijken wat er precies aan de hand is en wat dit betekent.

Mijn educated guess is dat jij klant bij ons bent en dit toestel hebt besteld. Klopt dat? Ik zou dan graag je klantgegevens willen ontvangen zodat ik een balletje aan het rollen krijg.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet!
Ik heb u de gegevens toe gestuurd.
https://imgur.com/gallery/y84qz nog aat bewijs dat de telefoon die ik in handen heb niet UFS 2.0 is en dat wel zou moeten zijn. Kijk bij de Huawei website screenshot naar de ROM rondje ding.
Sorry niet UFS 2.1 is, en dus 2.0 is.
Reputatie 5
Badge
Bedankt voor de informatie. Ik heb in jouw specifieke geval alvast een oplossing om aan te bieden: het is nog geen 14 kalenderdagen geleden dat je je toestel hebt ontvangen. Je kan gebruik maken van het recht om binnen respijt je bestelling te annuleren. Als je niet tevreden bent met je toestel zoals je die nu ontvangen hebt raad ik je aan hier gebruik van te maken. Informatie over het retourproces heb je tijdens je bestelling ontvangen. Ook vind je het terug op onze website.

Zodra de respijtperiode is verlopen wordt het ingewikkelder. Hoe en wat er gaat gebeuren is voor mij helaas moeilijk te voorspellen, ik heb er ook geen invloed op. Ik zorg ervoor dat de juiste mensen op de hoogte worden gebracht.
Reputatie 5
Badge
Topic gesloten wegens inactiviteit.