Hoog internetverbruik

• 4 november 2015
  • 4 reacties
  • 183 x bekeken

Beste Tele2,
Ik probeer jullie al dagen te bereiken door te bellen naar jullie klantenservice.
Helaas zijn al jullie medewerkers ieder moment dat jullie 'open' zijn in gesprek.
Het maakt niet uit hoe laat ik jullie bel of hoe lang ik wacht, jullie blijven in gesprek.
Erg vervelend, aangezien ik met een probleem kamp.

Het mobiele internet verbruik (3G) dat jullie aangeven dat ik verbruik, komt niet overeen wat de instellingen op mijn telefoon zegt.
Ik heb een iphone 5s en zoals jullie misschien wel weten kan je dan je verbruik bijhouden bij 'mobiel netwerk'.
Dit doe ik dan ook, zodat ik altijd kan zien hoeveel ik verbruikt heb.

De laatste paar maanden komt het echter totaal niet overeen met wat jullie beweren...
Nu weer.. Ik kreeg na twee weken een SMS van jullie dat ik 80% van mijn MB's had verbruikt, dit betekent meer dan 1200 MB.
Dit kon ik mij niet voorstellen want zoveel doe ik niet op mijn telefoon (de functie WIFI assistentie staat uit).
Bij 'mobiele netwerk' staat dan ook dat ik 500 MB heb verbruikt.
Dit is nogal een groot verschil..

Ik vraag mij af hoe dit kan?
Dit gebeurd nu al sinds juni..
Iedere keer wilde ik het er bij laten, maar het wordt steeds gekker.

Ik hoop dat we hier samen wat aan kunnen doen!

Met vriendelijke groet,
Francine Teesink

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat is wel apart, maar hun netwerk verzint natuurlijk niet zomaar data... Dus check eens met een andere app je verbruik op je telefoon. Ik gebruik 3G watchdog. Er zal ook wel een IOS versie in jouw apple store staan.

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.rgruet.android.g3watchdog&hl=nl
Ik heb inderdaad ook een app en die zegt hetzelfde.
Reputatie 4
Badge +3
Hi Francine,

Staat de app die jij gebruikt ook precies ingesteld om alle statistieken te resetten op de dag dat jouw nieuwe bundel ingaat. Je kunt via jouw MijnTele2 zien wanneer dat gebeurt.

Groet, Rick
Reputatie 4
Badge +3
Het is al een tijd geleden sinds ik mijn laatste vraag naar jou stuurde. Je bent in de tussentijd niet teruggekomen en daarom zal ik dit topic nu sluiten.