beantwoord

Hoelang van tevoren krijg ik mijn nieuwe telefoon?

• 3 April 2018
  • 3 reacties
  • 5222 x bekeken

Hoi allemaal!

In september loopt mijn abonnement (inclusief telefoon) af, nu wil ik graag een nieuwe abonnement met een nieuwe telefoon en zoals ik gelezen heb mag dit al 4 maand van tevoren. Ik zou dus in theorie al in juni een nieuw abonnement af kunnen sluiten. Nou is mijn punt dat ik half Augustus naar Noorwegen vertrek voor 4 maanden. Geen probleem want tegenwoordig kun je abonnement in de hele EU krijgen. Maar het liefst wil ik natuurlijk mijn nieuwe telefoon meehebben. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoelang voordat je huidige abonnement afloopt kun je je nieuwe telefoon krijgen? Of moet ik echt wachten tot September?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Estherunlimited 3 April 2018, 11:44

Hoi Daphne

Je mag 4 maanden van tevoren verlengen en dan meteen een nieuw toestel kiezen.

Het toestel ontvang je meteen (mits op voorraad) en kun je direct in gebruik nemen met je huidige abonnement. Zodra het oude contract eindigt gaat het nieuwe in. Je hoeft dus niet tot September te wachten en hebt geen dubbele kosten.

Alvast heel veel plezier in Noorwegen !

Groet Esther
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Hoi Daphne

Je mag 4 maanden van tevoren verlengen en dan meteen een nieuw toestel kiezen.
Het toestel ontvang je meteen (mits op voorraad) en kun je direct in gebruik nemen met je huidige abonnement. Zodra het oude contract eindigt gaat het nieuwe in. Je hoeft dus niet tot September te wachten en hebt geen dubbele kosten.
Alvast heel veel plezier in Noorwegen !

Groet Esther
Super! Dankjewel
Reputatie 2
Badge
Hallo.

Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.
Fijne dag!
Groetjes, Tineke