beantwoord

Hoelang duurt een activatie van een nieuw abonnement Sim only

  • 16 juni 2020
  • 6 reacties
  • 134 x bekeken

Hoelang heeft Tele2 nodig om mijn abonnement te activeren, zit nu al anderhalve dag te wachten.:thinking::sleeping: . Het is geen verlenging of met nummer behoud.

Nieuw abonnement.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 16 juni 2020, 12:36

Update: 
@kalebats Heeft contact opgenomen met onze telefonische klantenservice en daar hebben ze zijn simkaart geactiveerd. Dit heb ik gecontroleerd en simkaart is sinds vandaag actief.

:thumbsup:

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heb je de simkaart al binnen? Check dan eens in mijn.tele2.nl of je daar een activatie knopje ziet.

Beste eric,

Ik kan niet kijken op mijn tele2 omdat ik geen account kan aanmaken krijg melding dat dit telefoonnummer niet bekend is bij tele2

 

Reputatie 7
Badge +4

Bel dan even naar de klantenservice. Die kunnen ook op jouw  naam/adres kijken in de systemen.

Reputatie 4
Badge

Hoi @kalebats,

Welkom bij Tele2 en op de Community! 

Ik ga meteen voor je checken wat de status is van jouw nieuwe abonnement.

Daarvoor heb ik wat gegevens nodig van jou. 

Stuur mij een privébericht met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum
  • 06-nummer

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan duik ik er meteen voor je in.
Ik ben er voor je! :muscle:

Reputatie 4
Badge

Update: 
@kalebats Heeft contact opgenomen met onze telefonische klantenservice en daar hebben ze zijn simkaart geactiveerd. Dit heb ik gecontroleerd en simkaart is sinds vandaag actief.

:thumbsup:

Prima geregeld Cas.

Ik hoop alleen dat het goed gaat (foutje op het contract) het nummerbehoud wordt geannuleerd aan jullie kant.

Reageer