Hoe werkt de bundelbooster?

Ik overweeg een unlimited abonnement af te sluiten. Maar hoe werkt de bundelbooster precies? Is er bijv. een video waarin de handelingen te zien zijn en hoelang het duurt voordat de extra data beschikbaar is?

Ik zit nu bij T-mobile en het activeren van een extra GB kan door in de app ergens op te klikken en dan 3 tellen later kan ik weer verder met het kijken van mn serie. Ik kan dus via een ander toestel een extra GB activeren en dat hoeft niet per se via het toestel waar de simkaart in zit (vind ik handiger, dan kan ik gewoon netflix open laten staan tijdens het activeren van de nieuwe data). Ik ben benieuwd of de Bundelbooster ook ongeveer zo werkt.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Als ex Tele2 klant en nu T-Mobile klant, kan ik zeggen dat de Tele2 manier veel beter is

Tenzij het nu veranderd is, je hoef dus niet te wachten tot dat je extra bundel op is om een nieuwe te bestellen, zodra je 80% van je 1GB verbruikt hebt, kun je een nieuwe aanvragen, en dat kan (ook) via sms wat ik veel handiger vind dan de T-Mobile app die soms te lang duurt met updaten, en krijg ik dat soort rare dingen

De extra data zou gelijk beschikbaar moeten zijn.
Bedankt voor je reactie, klinkt al goed. Even voor de zekerheid, je kunt dus ook opwaarderen via een andere manier dan sms?
Reputatie 7
Badge +2
Ja ook via de app