Ik ben nieuw bij tele2 en heb een maandje geleden een abonnement met simkaart gekocht bij belsimpel.nl. Dit abonnement zou een maand duren en dat heeft het ook zonder problemen gedaan.
Dus ik wil graag mijn abonnement verlengen en dit heb ik dan ook bij tele2 aangevraagd via de app. In deze app zou ik ook meer info over de bestelling moeten krijgen, maar de enige informatie die ik krijg is dat gister mijn nieuwe contract zou zijn ingegaan.
Dus volgens de app zou ik gister al een verlengt abonnement hebben, maar er staat ook meteen bij dat hij dezelfde dag alweer afgelopen is. Ik zit nu al twee dagen zonder belminuten, sms of dataverbinding en dit is erg onhandig.
Kan hier wat aan gedaan worden? En hoe lang duurt het voordat ik weer gewoon kan bellen e.d.?
Beste antwoord door eric
Je hebt een abonnement gekozen welke maandelijks opzegbaar is. Je hoeft niet elle maand te verlengen, het abonnement loopt gewoor door totdat jij met een maand opzegtermijn het abonnement opzegt. Als je het abonnement wilt veranderen of b.v. een toestel erbij kiezen, dan kies je voor verlengen. Bv via www.tele2.nl/verlengen
Bekijk origineel bericht