beantwoord

Hoe kom ik in contact met de administratie?

• 13 februari 2019
  • 4 reacties
  • 298 x bekeken

Ik ben al vanaf november 2018 bezig om een onterechte factuur van meer dan 700 euro uit de administratie te krijgen.
Het verhaal is als volgt. Bij verlenging heb ik in november gekozen voor een abonnement met toestel. Toestel zou ik volledig betalen. Na ontvangst toestel wilde ik hier toch vanaf zien en heb ik het toestel ongeopend aangetekend retour gestuurd naar Tele2. Na een aantal maanden ontving ik een factuur met het bedrag van het toestel en dat vond ik vreemd omdat hij was terug gestuurd en volgens bewijs ook al ontvangen. Maar Tele2 had dit nog niet in de administratie verwerkt en daarom ontving ik toch een factuur. Verzocht om deze factuur te crediteren. Daarna diverse malen gebeld met tele2 vanwege herinneringen. Zou allemaal opgelost worden. Vervolgens telefoon afgesloten. Weer bellen. Weer aangesloten door tele2 vervolgens ontving ik een factuur voor de aansluitkosten. Weer gebeld. Ik moest eerst betalen en dan wordt het de eerstvolgende keer verrekend. Daarna een mail van Incassobureau Bos met een aanmaning. Weer gebeld met tele2. Ze zouden dit melden bij de administratie. En daarna nog een 2e aanmaning van Bos incasso. Bos incasso teruggemaild op 18 januari met verzoek contact op te nemen met tele2 en mij hiervan te berichten. Ik ben bezig met de financiering van een nieuwe woning en wil de bkr registratie laten opgeffen dus tele2 weer gebeld maar toen werd verteld dat er nog een bedrag open staat. Het is dus nog steeds niet afgewikkeld!! Telefonisch contact opgenomen met Bos incassobureau en die bevestigen het ontvangst van mijn mail en zeggen dat ze tele2 op 28 januari gemaild hebben met de vraag wat er moet gebeuren. Tele2 klantenservice weer gebeld maar die kunnen niet doorverbinden naar de administratie. Ik wil dit nu toch echt wel deze week opgelost hebben dus ik ontvang graag advies.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 27 mei 2019, 16:23

Het heeft even geduurd maar de BKR registratie is opgeheven. Topic ga ik hierbij dan ook sluiten.

Met vriendelijke groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Als je zorgt dat je klantgegevens in je forumprofiel staan (niet op dit openbare forum posten), dan kan een Tele2 moderator voor je in de systemen kijken zodra je topic wordt behandeld.
Dank je wel. Ik ga kijken hoe dat moet. Ik heb dit bij aanmelden wel moeten invullen trouwens.
Reputatie 4
Badge
Gelukt hoor, ik heb je een privé bericht verzonden.
Reputatie 4
Badge
Het heeft even geduurd maar de BKR registratie is opgeheven. Topic ga ik hierbij dan ook sluiten.

Met vriendelijke groet Petra