beantwoord

Hoe kan ik weer bellen/smsen en internetten

  • 19 december 2016
  • 2 reacties
  • 115 x bekeken

Dag Tele 2,

Sinds vandaag kan ik niet meer bellen en smsen. Ik heb voor de maand Oktober al betaald. Nu kan ik mijn cliënten niet meer bereiken, omdat jullie mij hebben afgesloten. Graag zou ik weer kunnen bellen vanwege het contact met mijn cliënten.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 20 december 2016, 13:44

Hoi Quarda,
Dan heb je wellicht toch nog open bedragen staan. Want anders word je niet zomaar afgesloten.
Je kunt dit even nakijken in je MijnTele2 omgeving.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Quarda,
Dan heb je wellicht toch nog open bedragen staan. Want anders word je niet zomaar afgesloten.
Je kunt dit even nakijken in je MijnTele2 omgeving.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Quarda,
Heb je nog in je MijnTele2 omgeving gekeken of er nog een openstaand bedrag was?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko