beantwoord

Hoe kan ik mijn nieuwe nummer activeren?

• 6 januari 2020
  • 4 reacties
  • 72 x bekeken

Hi! Ik heb een nieuw abonnement aangevraagd maar behoud de zelfde mobiel. Mijn vraag is of het mogelijk is om mijn nieuwe nummer te activeren op mijn huidige simkaart (dus van mijn vorige nummer). Kan dit of is de simkaart specifiek voor één nummer? Bedankt!

icon

Beste antwoord door eric 6 januari 2020, 16:03

Je krijgt dan een nieuwe simkaart van Tele2. Op de dag van portering houdt je simkaart van de oude provider ermee op en kun je daarna de Tele2 kaart erin stoppen. Je kunt niet een Tele2 abonnement op en simkaart van een andere provider activeren.

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als je hebt verlengt wordt de simkaart niet veranderd. Op de dag van verlenging start je nieuwe abonnement en hoef jij niets te doen.

Als je hebt verlengt wordt de simkaart niet veranderd. Op de dag van verlenging start je nieuwe abonnement en hoef jij niets te doen.

In dit geval gaat het niet om een verlenging maar om een nieuw nummer.

Reputatie 7
Badge +4

Je krijgt dan een nieuwe simkaart van Tele2. Op de dag van portering houdt je simkaart van de oude provider ermee op en kun je daarna de Tele2 kaart erin stoppen. Je kunt niet een Tele2 abonnement op en simkaart van een andere provider activeren.

Reputatie 6
Badge +1

Tele2 stuurt op de dag van portering een SMS. De SMS afwachten en dan pas de simcard wisselen. 

Reageer