beantwoord

Hoe kan ik inloggen om mn mobiele data te zien?

• 14 september 2019
  • 3 reacties
  • 131 x bekeken

Ik heb een vraag over je inloggegevens wanneer je wilt inloggen om te kijken hoeveel data je nog hebt. Eerst had ik de app maar die deed gister heel raar dus nu wilde ik op de site kijken, maar ik moet inloggen terwijl ik me helemaal niet kan herinneren welk email en ww ik had.

Ik heb nu wel een account maar dat is blijkbaar alleen voor forums. Hoe kan ik toch weer inloggen zodat ik mn mobiele data kan zien?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 16 september 2019, 14:09

@Snart Hé hallo, welkom op ons forum. Wil je MijnTele2 via onze website gebruiken dan is je e-mail adres wat je bij ons hebt opgegeven je gebruikersnaam. Weet je je wachtwoord niet meer dan kun je via MijnTele2 klikken op "wachtwoord vergeten".
Je ontvangt dan een tijdelijke wachtwoord via e-mail. Doet je app het inmiddels al weer?

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Zonder inloggegevens natuurlijk onmogelijk. Ook maar goed ook anders is niets meer veilig.
Als je je gebruikersnaam en wachtwoord niet meer weet, wat gebeurt er dan als je een nieuwe Handy, PC of laptop krijgt? Of een vastloper in het systeem? Je gebruikersnaam is het gedeelte voor @ van mailadres, die zul je nog wel weten.
Reputatie 4
Badge
@Snart Hé hallo, welkom op ons forum. Wil je MijnTele2 via onze website gebruiken dan is je e-mail adres wat je bij ons hebt opgegeven je gebruikersnaam. Weet je je wachtwoord niet meer dan kun je via MijnTele2 klikken op "wachtwoord vergeten".
Je ontvangt dan een tijdelijke wachtwoord via e-mail. Doet je app het inmiddels al weer?

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra