vraag

Hoe kan het nadat ik een afleverafspraak krijg, mijn telefoon naar iemand anders wordt verzonden?

• 8 oktober 2019
  • 10 reacties
  • 489 x bekeken

Ik ben 1 van de gedupeerden van de storing bij Reviva. Ik heb een mail ontvangen met daarin de informatie en hierin staat het volgende;

Je bestelling zit inmiddels al weer in het systeem.

Ik heb even contact gezocht met jullie klanten service en daaruit komt het volgende.

Het komt er dus op neer dat ik op woensdag 2 oktober een mail heb ontvangen van Reviva om mijn iPhone 11 Pro 64GB Space Grey te laten bezorgen op vrijdag 4 oktober.
Er is echter helaas iets mis gegaan bij Reviva vanwege een storing, dit kan gebeuren, hoe vervelend het ook is.
Nu zou je dus denken dat mijn telefoon ergens bij Reviva ligt. aangezien ik deze op 4 oktober zou ontvangen.
En wat blijkt nu, mijn telefoon is gewoon terug gelegd op de stapel iPhones en is waarschijnlijk afgeleverd bij heel iemand anders. En nu kan ik WEER de 3 weken levertijd gaan afwachten? Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk Tele2?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 3
Het antwoord op de vraag waarom dit kan heb je zelf al gegeven: "Tele2".
Reputatie 7
Badge +4
En wat blijkt nu, mijn telefoon is gewoon terug gelegd op de stapel iPhones en is waarschijnlijk afgeleverd bij heel iemand anders. En nu kan ik WEER de 3 weken levertijd gaan afwachten? Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk Tele2?

De bestelling was geannuleerd, de iphone is weer in de voorraad gegaan. Met de nieuwe bestelling krijg je dus weer een andere (nieuwe) toegewezen. Tele2 schijnt wel een gebaar te hebben gemaakt naar de mensen die deze fout hebben meegemaakt.
@tvk97 Naar aanleiding van jouw chatgesprek heb ik gisteravond telefonisch contact gehad met de klantenservice van Tele2. Ik heb ook een iPhone 11 pro 64gb SG besteld, tegen mij is gezegd dat wij geen 3 weken hoeven te wachten. We zijn weliswaar opnieuw in het systeem gezet afgelopen zaterdag, maar ze hebben de oorspronkelijk besteldatum aangehouden. Ze zijn nu aan het inventariseren welke telefoons allemaal zijn teruggekomen en deze worden daarna uitgeleverd in volgorde van bestelling (langst wachtenden dus eerst). Daarom is de kans groot dat we vandaag of morgen eindelijk een afleverafspraak kunnen maken. Mogelijk heeft Reviva vorige week meer afleverafspraken gepland, dan dat er telefoon zijn binnengekomen, in dat geval zouden we moeten wachten op nieuwe levering van Apple. Het is hoe dan ook niet zo opnieuw 3 weken moeten wachten.

Ik ben er inmiddels wel achter dat Tele2 hun klanten constant met een kluitje in het riet stuurt. Het blijft dus afwachten wat hiervan waar is.

@tvk97, wanneer heb jij jouw telefoon besteld?

De bestelling was geannuleerd, de iphone is weer in de voorraad gegaan. Met de nieuwe bestelling krijg je dus weer een andere (nieuwe) toegewezen. Tele2 schijnt wel een gebaar te hebben gemaakt naar de mensen die deze fout hebben meegemaakt.

@eric Wat probeer je hier precies te zeggen? Heeft Tele2 de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor deze fout op non actief gezet of ontslagen?
@tvk97 Naar aanleiding van jouw chatgesprek heb ik gisteravond telefonisch contact gehad met de klantenservice van Tele2. Ik heb ook een iPhone 11 pro 64gb SG besteld, tegen mij is gezegd dat wij geen 3 weken hoeven te wachten. We zijn weliswaar opnieuw in het systeem gezet afgelopen zaterdag, maar ze hebben de oorspronkelijk besteldatum aangehouden. Ze zijn nu aan het inventariseren welke telefoons allemaal zijn teruggekomen en deze worden daarna uitgeleverd in volgorde van bestelling (langst wachtenden dus eerst). Daarom is de kans groot dat we vandaag of morgen eindelijk een afleverafspraak kunnen maken. Mogelijk heeft Reviva vorige week meer afleverafspraken gepland, dan dat er telefoon zijn binnengekomen, in dat geval zouden we moeten wachten op nieuwe levering van Apple. Het is hoe dan ook niet zo opnieuw 3 weken moeten wachten.

Ik ben er inmiddels wel achter dat Tele2 hun klanten constant met een kluitje in het riet stuurt. Het blijft dus afwachten wat hiervan waar is.

@tvk97, wanneer heb jij jouw telefoon besteld?

De bestelling was geannuleerd, de iphone is weer in de voorraad gegaan. Met de nieuwe bestelling krijg je dus weer een andere (nieuwe) toegewezen. Tele2 schijnt wel een gebaar te hebben gemaakt naar de mensen die deze fout hebben meegemaakt.@eric Wat probeer je hier precies te zeggen? Heeft Tele2 de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor deze fout op non actief gezet of ontslagen?

@Kingpin050 Ik heb mijn telefoon besteld op 20 september.
@tvk97 Ik ook op 20 september
@tvk97 Ik ook op 20 september
Ik ben gewoon heel erg benieuwd of we inderdaad vandaag of morgen een nieuwe afspraak kunnen inplannen.
@tvk97 Ik net zo. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Vind het nog steeds onbegrijpelijk dat er niemand is die ons duidelijkheid kan geven.
@tvk97 Ik net zo. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Vind het nog steeds onbegrijpelijk dat er niemand is die ons duidelijkheid kan geven.
Ik vrees helaas het ergste. Ik heb inmiddels via elk mogelijk kanaal contact opgenomen met Tele2 en ik krijg elke keer hetzelfde antwoord. Dat zij simpelweg niet weten wanneer een levering plaats zal vinden. En dat is toch ronduit bizar. Dat je als bedrijf geen enkele indicatie hebt over een levering van een van je eigen producten. En dat wij dus ook geen enkele duidelijkheid ontvangen. Ach ja. Het is maar weer afwachten komende tijd.
Reputatie 4
Badge
@tvk97 Het is natuurlijk erg vervelend te moeten wachten op je nieuwe toestel en we betreuren uiteraard de onterechte annulering.
Ik begrijp dat je inmiddels een bezorgafspraak hebt kunnen maken?

Groet Petra
Reputatie 4
Badge

Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. 

Fijne dag! Groet Petra