beantwoord

Het toestel is vergrendeld met de netwerkcode. Neem contact op met uw serviceprovider.

• 23 juni 2016
  • 3 reacties
  • 381 x bekeken

Reputatie 1
Ik heb sinds vandaag opeens geen enkel netwerk meer en krijg deze melding op mijn telefoon:

"Het toestel is vergrendeld met de netwerkcode. Neem contact op met uw serviceprovider."

Ik kan natuurlijk geen telefonisch contact opnemen omdat hij het niet doet.
Ik vraag me ook af waar het vandaan komt want ik heb naar mijn weten nooit een mail ontvangen dat bijvoorbeeld facturen niet zijn betaald.

Wie kan mij helpen??

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door eric 23 juni 2016, 12:53

Deze melding kan niet door het netwerk worden gegenereerd hoor. Er is gewoon een soort van beveiliging op je toestel aangezet.
Wat voor toestel is het? Misschien kan een reset naar factory settings namelijk nog helpen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Fijn dat Eric je zo snel heeft kunnen helpen!
Reputatie 1
Deze melding kan niet door het netwerk worden gegenereerd hoor. Er is gewoon een soort van beveiliging op je toestel aangezet.
Wat voor toestel is het? Misschien kan een reset naar factory settings namelijk nog helpen.

Bedankt voor je reactie!
Het lag inderdaad aan mijn telefoon.
Nog makkelijker dan gedacht. Alleen even de sim-kaart eruit gehaald en weer terug gestopt.
Ik was van het spoor gegooid door de melding vergrendeld netwerk en contact opnemen met serviceprovider.

Zo leren we iedere dag weer wat.
Reputatie 7
Badge +4