Heraansluitkosten


  • Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
Beste Tele2.
Al ruim 1,5 werkt de mijntele2 omgeving niet. Klacht na klacht neergelegd bij jullie. Mij laten vertellen dat ik bij verlenging in het nieuwe systeem terecht zou komen en dan wel in kunnen loggen. Zo gezegd zo gedaan. Jullie mij weer 2 jaar als klant, ik nog steeds niet in kunnen loggen. Krijg geen enkele factuur te zien, geen herinnering en geen betaal sms.
Heb gezegd dat ik zeker betaal, maar wil wel eerst mijn factuur in mogen zien!
Maar nee. Tele2 gaat enkel heraansluitkosten berekenen . Maar een factuur in mogen zien, ho maar
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Dag Marsh,

Zou je in je bankafschriften kunnen kijken of alle incasseringen hebben plaatsgevonden?

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Naam
Adres
Woonplaats
Geboortedatum
Klantnummer

Vriendelijke groet,
Trinh