beantwoord

HELP! Internetbundel 80% verbruikt maar kan niet opwaarderen

  • 24 September 2020
  • 10 reacties
  • 1537 x bekeken

Reputatie 1

Hoi,

Ik heb 80% van mijn onbeperkt internet abonnement verbruikt maar kan geen bundel toevoegen via de app of site.

Voorheen kon dit via sms maar dat kan nu ook niet meer?

Zijn er nog andere manieren om op te waarderen?

Aangezien ik vaak onderweg ben, ben ik erg afhankelijk van mijn internet. Ik zou het fijn vinden om ook de opties te weten om op te waarderen, stel dat ik onderweg ben en mijn internet is onverwachts op. Ik hoop dat dan de optie om op te waarderen via sms wel weer beschikbaar is of blijft deze weg?

Maar voor nu zou ik graag zo snel mogelijk weer willen opwaarderen.

 

Mvg,

icon

Beste antwoord door lizew11 25 September 2020, 06:50

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt bundels bijbestellen via de (NIEUWE) app. Ik ga er even vanuit dat je al gemigreerd bent naar het “nieuwe netwerk” en daar hoort een andere Tele2 app bij. Ten tijde van deze migratie heb je die informatie gehad.

Reputatie 1

Je kunt bundels bijbestellen via de (NIEUWE) app. Ik ga er even vanuit dat je al gemigreerd bent naar het “nieuwe netwerk” en daar hoort een andere Tele2 app bij. Ten tijde van deze migratie heb je die informatie gehad.

Ik heb inderdaad de nieuwe app, alleen daar kan ik dus geen nieuwe bundel toevoegen. 

Reputatie 7

Dat kan niet na 80%, maar als je nog 500MB over hebt. 

Voor zover ik weet blijft het ook na 100% verbruik van de bundel mogelijk om in de app een bundel te bestellen.

Reputatie 2

Ik heb zelf geprobeerd extra 1GB aanvraag doen na 80% sms ,  via app en ook wanneer nog 200 MB over was .… Ook via Sms

 

Extra 1GB aanvraag werkt alleen als je MB's helemaal OP is en geen seconden eerder.

 

Reputatie 1

Ik heb zelf geprobeerd extra 1GB aanvraag doen na 80% sms ,  via app en ook wanneer nog 200 MB over was .… Ook via Sms

 

Extra 1GB aanvraag werkt alleen als je MB's helemaal OP is en geen seconden eerder.

 

Helaas was het zo dat ook toen mijn internet 100% verbruikt was ik geen nieuwe bundel kon bestellen. Na het overzetten op een nieuw 4g netwerk werkt het opwaarderen via sms sowieso niet meer, die optie wordt door Tele2 niet meer ondersteund bij het nieuwe 4g netwerk.

Ik heb dus moeten bellen naar Tele2 om een bundelbooster aan te vragen. Deze medewerker vertelde mij dat na het overzetten van het nieuwe 4g netwerk de nieuwe app 24uur de tijd nodig heeft om alles over te zetten en ik dus daarom geen nieuwe bundel kon activeren.

Inmiddels werkt de optie om een nieuwe bundel te activeren wel via de app.

Hou dus met bovenstaande dingen rekening als jullie in het vervolg vragen krijgen hierover. 

Reputatie 1

Dat kan niet na 80%, maar als je nog 500MB over hebt. 

Voor zover ik weet blijft het ook na 100% verbruik van de bundel mogelijk om in de app een bundel te bestellen.

Helaas was het zo dat ook toen mijn internet 100% verbruikt was ik geen nieuwe bundel kon bestellen. Na het overzetten op een nieuw 4g netwerk werkt het opwaarderen via sms sowieso niet meer, die optie wordt door Tele2 niet meer ondersteund bij het nieuwe 4g netwerk.

 

Ik heb dus moeten bellen naar Tele2 om een bundelbooster aan te vragen. Deze medewerker vertelde mij dat na het overzetten van het nieuwe 4g netwerk de nieuwe app 24uur de tijd nodig heeft om alles over te zetten en ik dus daarom geen nieuwe bundel kon activeren.

 

Inmiddels werkt de optie om een nieuwe bundel te activeren wel via de app.

 

Hou dus met bovenstaande dingen rekening als jullie in het vervolg vragen krijgen hierover. 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @lizew11,
Welkom op de Community! Bedankt voor jouw uitleg en reacties. Je bent over op het nieuwe netwerk, dat is top!

Tijdens het overzetten heeft het systeem even de tijd nodig om alles te updaten. Daardoor werkte de bundelbooster even niet, sorry! 
Bedankt @eric en @pipodeclown voor jullie uitleg, ik sluit mij daarbij aan. Het aanvragen van de bundelbooster kan je voortaan via Mijn Tele2 doen!

Goed om te horen dat de bundelbooster weer werkt, bedankt voor jouw reactie. Dit helpt ons op de Community enorm! 
Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag. We staan voor je klaar! :muscle:

Hoe kun je de Tele2 app nu gebruiken als je internet bundel 100% verbruikt is en je dus geen internet hebt om je internet bundel op te waarderen???

Reputatie 7
Badge +12

Toegang tot het IP adres van de Tele2 app wordt niet geblokkeerd. De rest van het internet wel. Daarnaast kun je naast de app ook een sms sturen naar 1280.

 

Hallo @lizew11,
Welkom op de Community! Bedankt voor jouw uitleg en reacties. Je bent over op het nieuwe netwerk, dat is top!

Tijdens het overzetten heeft het systeem even de tijd nodig om alles te updaten. Daardoor werkte de bundelbooster even niet, sorry! 
Bedankt @eric en @pipodeclown voor jullie uitleg, ik sluit mij daarbij aan. Het aanvragen van de bundelbooster kan je voortaan via Mijn Tele2 doen!

Goed om te horen dat de bundelbooster weer werkt, bedankt voor jouw reactie. Dit helpt ons op de Community enorm! 
Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag. We staan voor je klaar! :muscle:

Hoe kan je zeggen dat het weer prima werkt jullie liegen echt heel de grafzooi bij elkaar. 

 

Kijk eens goed in de app wat er staat, met dezr voorwaarden ben ik ook me contract aangegaan wat door jullie zonder enige informatie is gestopt

 

Ik voel me elke dag meer en meer door jullie genaaid!!

 

En doe je het wel voordat je data op is word je als nog afgesloten... Vuile leugenaars