beantwoord

help

  • 28 januari 2015
  • 3 reacties
  • 108 x bekeken

ik gan niet op mijn faktuur komen en wil mijn maand bedrag omlaag hebben (***Verwijderd in verband met persoonlijke informatie***) 😠
icon

Beste antwoord door Lotte van Tele2 5 februari 2015, 15:37

Hoi 06-...,

Helaas hebben wij nog geen bericht van je ontvangen om je gebruikersnaam te wijzigen.
Laat het ons weten als we dit toch nog voor je kunnen doen.

Groet, Lotte
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Het is niet slim om al je gegevens op een openbaar klantenforum te zetten,
iedereen kan dit meelezen. Dit kan je binnen een uur nog aanpassen.
Verder word er ook gezegd dat je GEEN (niet EEN) telefoonnummer moet
gebruiken als inlog-naam. Ik zal een moderator hierop wijzen, die zal je dan
vragen wat voor inlog-naam je wilt gebruiken.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi 06-...,
Wil je mij via een privébericht laten weten, welke gebruikersnaam je als alternatief wilt hebben?
Zoals Jeroen heeft aangegeven is het niet verstandig op hier je mobiele nummer voor te gebruiken.
Je stuurt me een privébericht door op mijn foto te klikken en vervolgens op "stuur bericht".
Ik hoor het graag van je.
Groetjes, Lotte
Reputatie 3
Badge +5
Hoi 06-...,

Helaas hebben wij nog geen bericht van je ontvangen om je gebruikersnaam te wijzigen.
Laat het ons weten als we dit toch nog voor je kunnen doen.

Groet, Lotte